{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
258 visninger | Oprettet:

Tupac S
Tupac S
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 24

HVAD fanden ER Omdysning? {{forumTopicSubject}}

har li fået min Jog, med Hebo Cylle, Krumtap, Vario, Kobling..

Men den kører totalt fucked...hurtigt kører den men...d som om den ik får benzin nok eller sån noget.

Har fået af vide at d er nogen med en dyse elelr sån noget...Og har ingen anelse om hvad en dyse er og hvad den bruges til...Håber i kan hjælpe mig med dette problem...Hvilken dyse skal jeg ha osv..eller skal jeg bare ha ny karburator ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVAD fanden ER Omdysning?
  • #1   23. nov 2003 altser ved ikke om du kan bruge det til så meget men en dyse er sådan en lille dims med et hold i som sidder i kaboratoren. og du skal bare ha en ny dyse til kaboratoren ikke en hel kabo....

• #2   23. nov 2003 Prøv med en stører dyse eller en mindre dyse, du finder ud af det ved at lad den stå i tomgang, når den har stået og blevet varm i et stykke tid, skal hvis den fire-takter er den for lille, og hvis den er for stor går ud, så det skal være en mellem ting, Det ved jeg så lige som jeg kan fortælle dig. Håber det hjælper

• #3   23. nov 2003 Kort sagt så bestemmer dyssen mængden af benz der skal i gennem, gætter stærkt på du skal have en større i.
    Beskriv hvordan den kører, 4 takter den ? eller drukner den ?

- Lam0r

• Tupac S
    Tupac S Tilmeldt:
    okt 2003

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 24
    #4   23. nov 2003 Når den kører og man gir gas så gider den næsten ik at trække...og nogen gider den godt at trække...når man kommer sån op i 20 har den et dødepunkt hvor den nærmest durkner og så krer videre igen..

Den drukner nærmest når man gir gas og hakker når man kører...og den lyder som et eller andet lort..d lyder ik som en scooter i hvert fald....

• #5   23. nov 2003 Du skal nok stille hele karburator opsætningen om.

Hvis du ikke ved hvad en luftskrue samt en tomgangsskrue er, så blir det svært at hjælpe dig.

Men prøv at kigge på denne guide, det kræver et medlemskab, men det er helt klart det medlemskab værd:
    (link fjernet)

Håber det hjælper dig. Skift til en større dyse samtidig, du skal nok op et sted mellem #104 og #116.

• #6   23. nov 2003 Tyder meger på du har for stor dyse på .. !

• #7   23. nov 2003 Rettelse til det jeg har skrevet:

Det kan ligeså godt være den anden vej, en mindre dyse der skal til, jeg sov vist da jeg læste beskeden.

Kommentér på:
HVAD fanden ER Omdysning?

Annonce