{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mindre VVS opgaver 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bredere dæk end originaldæk
  • #1   12. jun Normalt ja.

Kig omkring dit nubærende dæk, om der er 5-10 millimeter fri plads omkring det.

Jeg har engang fået 140 dæk på istedet for 130, men glemte spændskiverne i udstødningsophænget da jeg monterede udstødningen igen, så dækket gik på udstødningen og sled det i stykker smiley

Tjek at der er plads

• Gml. N
    Gml. N Tilmeldt:
    aug 2025

Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 7
    #2   13. jun Der er plads nok, så det lyder godt.

• #3   13. jun En ting du ska være obs på er at højden fra jorden ændres, så centerstøttefod vil ikke virke så godt mere.
    Og sidestøtteben vil den stå meget skråt på, fordi den er hævet fra jorden men støtteben ikke er blevet tilsvarende længere.

Noget andet er at højere dæk bagi uden foran forhøjes = vægtforskydning så der blir for meget vægt på forhjulet, og man ligesom hænger frem over styret.
    Til dragracing er det en fordel. Til hverdag er det = skæve køre egenskaber.

Har tit monteret større dæk på mine maskiner. Elsker dæk. Især rigtig gode dyre klæbrige dæk

• Gml. N
    Gml. N Tilmeldt:
    aug 2025

#4   25. jun Der er ikke plads pga. dækhøjden (dæk jeg har kig på er enten 2 el. 3 cm højere i profilen. Årsag: ønsker højere tophastighed. Elscooter med baghjulsmotor, så ingen kæde. Så overskriften skulle nok have været "højere dæk end normalt").
    1,2 cm foran baghjulet er ophænget(?) Kan man flytte baghjulet bagud nogle centimeter ?

profilbillede
  • Gml. N
    Gml. N Tilmeldt:
    aug 2025

#5   25. jun

profilbillede
  • Gml. N
    Gml. N Tilmeldt:
    aug 2025

#6   25. jun Venstre side

profilbillede
  • Gml. N
    Gml. N Tilmeldt:
    aug 2025

#7   25. jun Højre side

profilbillede
  • #8   25. jun Lader til den er justeret helt bagud.
    Har du overvejet at få en maskine der nemt og billigt ka det du ønsker af den..
    :'D

Du ka sikkert skifte mere eller mindre gratis ved salg af din nuværende maskine

Kommentér på:
Bredere dæk end originaldæk

Annonce