{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
341 visninger | Oprettet:

Opsætning uplomberet Derbi Senda 2018 {{forumTopicSubject}}

Hej i forummet smiley

Jeg roder med en kammerats Derbi Senda Euro 4. Der er fjernet plombering i udstødning og karburator. Den kører med hoveddyse 90. Den er lavet til 6 gears, der er ubegrænset CDI og gearingen hedder 14-59.

Med opsætningen kører den 70, men læser en del skrevet om en topfart på 80-90. Nogen der har en ide om gearingen er for høj? CDIen kan justeres. Nogen der har forstand på hvad den mest optimale indstilling er?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte to stikkontakter og tilkobling af en yderligere stikkontakt med lyddæmper. Desuden tilkobling af tre spotlys. Jeg laver selv huller til spot og køber materialer. Hvad er prisen? 1.500 kr.
  • Hækkeklip 750 kr.
  • Tilslutning af elkomfur 600 kr.
  • Trimme træer til 1.000 kr.
  • I need someone to fix the light cables (remove one and install 3 others) 730 kr.
  • Opfyldning af sand i højbede 890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opsætning uplomberet Derbi Senda 2018
  • #1   16. apr Har i prøvet med standard tandhjuls gearing?

• #2   16. apr Hvad jeg læser mig frem til kører den standard med 11-59. Dog har vi så skiftet til 14-59. Men ved ikke om færre tænder i bag ville kunne få den højere op i fart?

• #3   17. apr Det er lige som på en cykel. Jo højere i gear den kommer jo mindre bliver bagtandhjulet, og den bliver også tungere at træde på.
    og så kan man også skifte tandhjulet foran, så bliver det endnu tungere.
    Start med at skifte til 11-59 gearing og se om hastigheden stiger.

• #4   17. apr Min kørte ca 75 med afsdroslet standard setup.
    Ved ikke om jeg ka huske alle begrænsingerne på stående fod...

Men du nævnte ikke dyserør.
    Ga208.
    Mener jeg det hedder.
    Skal du have i.
    Ellers er der ikke nok benz.
    Er ikke sikker men mener opsltningen var hoveddyse 90 (eller 95?) Og tomgangsdyse 35 (eller 34?) Og så dyserør ga208. Vistnok.

Hvis du ikke selv ka finde informationerne nu jeg siger jeg har skrevet mange gange herindei forum førhen, om plomberingerne på euro4 derbi senda og aprilia (samme motor) så skriv til mig.
    Så ska jeg nok finde informationerne til dig og sende igen.

80-90 er forkert.
    Med sportsudstødning på kørte min ca det, og max var 95 på en rigtig god dag.

.... på speedo. Som viser for meget når ungeknægte ikke holder dæktryk, så rullediameteren bliver for lille og speedofarten derfor endnu mere for høj

Kommentér på:
Opsætning uplomberet Derbi Senda 2018

Annonce