{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Brian S
Brian S
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 20

manglende trækkraft efter de 40km/t {{forumTopicSubject}}

hej alle derude,som ved mere om scootere end mig(og det bliver sgu til nogle stykker;-)
Jeg har købt en Suzuki Katana årg. 98 på plader, for ca 2 mdr siden. Da jeg købte den kørte den helt fin. vil lige nævne at at skiven i varioen er taget+ trompetdtudsen i afgangsrøret, så den gik ca 70-75km/t. MEN så blev det dårligere, den trak fint op til ca 45km/t, og derfra tog det en halv formiddag og nå de 70, hvis det da ikke lige var i nærheden af en bakke og solen var ved at gå ned. SÅ noget måtte der ske, jeg købte nogle nye varioruller 6 grams, og fik dem sat i, og det var som at få en helt ny scooter. Den trak rent op til 60-65km/t, og det var selvom det gik op ad bakke eller der var modvind. Men glæder vare som bekendt korte her i livet, 14 dage efter begyndte den på sit pjat igen: frisk op til 45, derefter sløv som en pade, det tager en halv formiddag inden den når op på de 70km/t, og hvis der er modvind eller det går op ad bakke sker der intet. Så bestemte jeg mig for at prøve 5 grams ruller, og var meget omhyggeligt med at gøre varioskålen ren. Den er blevet hurtig op til 50km/t, men derfra sker der ikke det helt store, den kan stadig køre 70-75,men det er ned af bakke og med sol i ryggen og halv tank osv. Hvis det det bare går en lille smule op ad eller er lidt modvind så går den 55km/t ØV!!!!!
Forste gang jeg satte de 6 grams ruller i korte den fantastisk lige til en aften jeg var på vej hjem, det er altså en pludselig opstået fejl som jeg ser det, men hvad ved jeg?
Er der nogen der har nogen ideer eller foreslag til hvad jeg skal gøre
På forhånd mange tak
Venlig hilsen Brian. brian.schau@it-bakken.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  manglende trækkraft efter de 40km/t
Kommentér på:
manglende trækkraft efter de 40km/t

Annonce