{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
187 visninger | Oprettet:

***LORTE RALLY**** {{forumTopicSubject}}

Her for to uger siden var jeg på vej hjem på min rally og da jeg ska accelere efter et sving kommer det et metalisk "KLONK", så man på ingen måde er i tvivl om nået et gået i stykker, og lortet går ud og vil ikk starte igen....
Jeg glor lidt på lortet og opdager tændrøret hænger lidt... og kan det kan rokkes lidt...
Men som alle fornuftige rally kørere har jeg self en tændrørs nøgle i hjælmrummet... Så jeg skruer lortet ud og sætter det ordenligt i....
Så kan jeg køre igen.... bonus...

Men så for et par dage siden vil lortet så ikk starte... ØV men efter at tændrøret bliver spendt (en hel omgang) så kører lortet igen...
Men senere på aftenen på vej hjem fra amager til går lortet i stå IGEN og tændrøret kan spendes en hel omgang ind... så kører den igen... dog helt af he***des til...
og nogle km senere går den ud igen og tænrøret kan ikk spendes ind denne gang og den vil ikk noget som helst... og efter 20 tramp på kicken kvitere den med et knald på en lille flamme ud af udstødningen men ellers sker der ikk en skid....

tændrøret er næsten nyt og ser pænt ud (os farve osv)
-der er en 17,5 karbu på og en mallosi vario ellers er den std....

Jeg ville bare høre om i havde en ide om hva faen der er galt....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ***LORTE RALLY****
Kommentér på:
***LORTE RALLY****

Annonce