30. nov 2023 Følger: 17 Følgere: 128 Scootere: 4 Emner: 20 Svar: 110
Speedometer convertering (Efter 1999) {{forumTopicSubject}}
Jeg har jo min fine Yamaha BWS Next Generation fra 1998 som har kørt med det ORIGINALE speedometer, men desværre er det krasset af og jeg har udskiftet det med et fra 1999 og op.
Dog har jeg været nød til at leje lidt med el'et da stikne ikke passer sammen. TIL DEM DER HAR ET PÅ HÅNDEN, så har jeg samlet det nye speedometer som det originale er samlet, og hvor blinklyset er samlet seperat.
Men nu kommer det "Sjove". Jeg kan nemmelig ikke få benzin måleren til at fungere med stellet sat til, da den bare går i bund
når den køre uden stel, så fungere det fint bårtset fra at den kun måler når den tager omdrejninger.
Jeg har også et andet problem med at jeg ikke kan få instrumentbrættet til at lyse, men det har nok mere at gøre med at fatningerne er sensitive og jeg kan få pærene til at lyse ved at trykke lidt på fatningerne.
Er der også en med en løsning på hvordan man får blinklyset til at virke på sådan en basse.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Benzinmåleren kan være at den virker på en anden måde, så du skal have selve måleren/flyderen fra den nyere årgang.
Eller du har sat ledningerne forkert.
nov 2023
Følger: 17 Følgere: 128 Scootere: 4 Emner: 20 Svar: 110
Men når jeg lige kommer hjem så skal jeg have lavet det hele
Speedometer convertering (Efter 1999)