{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
280 visninger | Oprettet:

johan n
johan n
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Kick starter til Puch MS50 {{forumTopicSubject}}

Hej..
Jeg har en Suzuki DM 50 fra 1992, som kører perfekt. Men desværre sidder der en Puch MS50 motor på og på den mangler der en kickstarter. Det funker fint når det er tør vejr, da man bare kan tage og dreje på akslen eller den dims hedder som kickstarteren rigtigt skulle få til at rotere, men når det er regn vejr og ens sko er glatte så er det "pisse" svært at få den igang.
Så mit spørgsmål er hvor kan jeg finde en komplet kickstarter + det deksel som skulle side ovenpå den der aksel.

På forhånd tak og jeg håber i kan hjælpe mig med mit lidt underlige problem.

Mvh.

Johan N.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kick starter til Puch MS50
  • johan n
    johan n Tilmeldt:
    nov 2003

#1   11. nov 2003 det er rundt, med plads til 4 skruer. Jeg kan måske skaffe et billed af det hvis du ønsker det. Er det noget man selv kan montere eller skal jeg have fat i en prof.

• johan n
    johan n Tilmeldt:
    nov 2003

#2   12. nov 2003 Har du et billed af din kickstarter?..Så jeg lige kan se om det kan passe. Hvad skal du have for det?

• johan n
    johan n Tilmeldt:
    nov 2003

#3   12. nov 2003 ok..men for 100 kr får jeg front dekslet eller hvad?.. Det jeg er mest intereseret i er om der er kickstarter, da det er det jeg mest skal bruge. Men hvis du kun har front dekslet så er det jo et skridt på vejen.

• johan n
    johan n Tilmeldt:
    nov 2003

#4   12. nov 2003 men du kan jo lige adde mig til din msn hvis du har det..min msn: johan@step2net.dk - ellers bare skriv til samme email, så kan vi lige aftale omkring levering og betaling.

• johan n
    johan n Tilmeldt:
    nov 2003

#5   13. nov 2003 ok det lyder som om det er det jeg skal bruge.(jeg er ikke ligefrem uddannet mekaniker og har kun haft knallert i et par måneder så jeg ved ikke hvad alt det der maskinelt hedder) Er det muligt at få det sendt pr efterkrav?.

Kommentér på:
Kick starter til Puch MS50

Annonce