{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
132 visninger | Oprettet:

Jesper N
Jesper N
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 1

SF4 vil ikke holde i tomgang {{forumTopicSubject}}

4t standard opsætning med lettere ruller. Har kørt 49xx
Andre der har oplevet at deres maskine ikke vil holde i tomgang?
Det er en periodisk fejl, det vil sige at det er måske hver 2. eller hver 3. dag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SF4 vil ikke holde i tomgang
  • #1   28. jul Er det noget den gør når den er kold/varm? Går den ud med det samme eller falder tomgang mere og mere til den går ud?

• #2   28. jul Ja.
    Tomgangen på dem er vist styret af forspænding på gaskablet, og det strækker sig lidt med tiden, så tomgangen bliver lavere.
    Så skal tomgangen bare justeres op.

• Jesper N
    Jesper N Tilmeldt:
    okt 2023

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 1
    #3   28. jul Det virker meget tilfældigt hvornår den gør det, den kan køre super godt på en lang strækning, og når jeg så holder for rødt falder tomgangen til den er lige ved at gå ud, og når jeg så vil gasse op er den enten rigtig sløv til at komme i gang, eller også går den ud, og kan være lidt svær at få i gang igen.
    Andre dage kører den bare perfekt hele dagen.

Jeg har ikke forstand på 4t, plejer bare at køre den på værksted, så må de rode med det.
    Den var på værksted sidste uge hvor de mente at de havde løst det, men de har nok prøvet den af på en af de gode dage.
    De sagde at de havde renset det hele godt igennem.

Plejer at køre på den dyre benzin med additiver, men kan læse mig frem til at den kun skal have en tank af det hvert halve år

• #4   28. jul Ned i sædekassen burde der være en lille dør så du kan komme til karburatoren. Så ser du en arm med en kabel på. Et eller andet sted på den arm er der en lille skrue du kan dreje på. Den drejer du en smule ind så den tager flere omdrejninger i tomgang. Der kan også være en begrænsning samme sted som du kan pille ud. Det giver bedre optræk

Kommentér på:
SF4 vil ikke holde i tomgang

Annonce