{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

Hot 50 trækker pludselig slet ikke {{forumTopicSubject}}

Hej forum.

I går ville min søns hot 50 pludselig ikke trække midt i kørslen skete det. Den tænder og kan til dels tage omdrejninger som i denne video med en der havde samme problem med sin maskine i 2023 (faldt tilfældigt over det opslag og hans video)

Hvad vil i mene der er helt?

Rem, variator, kobling, tændrør eller hvad er der galt?

På forhånd tak for hjælpen og please kun besvar opslag hvis man VED hvad fejlen skyldes. Ingen gætterier, tak.. ????????

https://www.facebook.com/share/v/1LTEVTjp4p/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til samle skab og kommode 1.500 kr.
  • Dækskifte på Audi i Ordrup 700 kr.
  • skift af hfi relæ 1.200 kr.
  • Isætning af dør/karm i skur 1.500 kr.
  • Installation of New Dishwasher 300 kr.
  • almindelig rengøring af min lejlighed 330 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot 50 trækker pludselig slet ikke
  • #1   27. maj 2025 Kan ikke åbne videoen. Prøv at uploade den til youtube

• #2   27. maj 2025 Motoren går overhovedet ikke op i omdrejninger, jeg mener ikke du skal kigge i variatoren. Nærmere tænding, er den fuldt begrænset?

• #3   27. maj 2025 Så kunne den åbne. Ville skyde på enten for høj dyse eller tilstoppet udstødning. Du kan hurtig thække om det er dysen ved at pille luftfilter af. Kører den bedre så er det dysen

• #4   27. maj 2025 Men den har jo kørt som en drøm og trukket som et godstog. Alle begrænsninger er taget. Og pludselig i kørslen i går så går den totalt død og kan ikke trække overhovedet som i videoen.

Den her jo kørt med den dyse længe og uden problemer?

Hvordan tjekker jeg om udstødningen er problemet? Vil i ikke mene det kan være ødelagt rem eller variator eller kobling og i så fald hvorfor ikke? På forhånd tak.. ????????

• #5   27. maj 2025 Oops så ikke at det skete mens den kørte. Nej det er ikke noget med selve med vario/ kobling at gøre. Udstødning tilstopper heller ikke lige pludselig. Det er motor den er gal med.

Jeg ville starte med at tjække gnisten. Nyt tændrør skader aldrig

• #6   27. maj 2025 Slet ikke andre bud fra nogen? ?????????????

Kommentér på:
Hot 50 trækker pludselig slet ikke

Annonce