{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
188 visninger | Oprettet:

Honda Grom plastik på Motrac M3R?! {{forumTopicSubject}}

Det hedder sig at Motrac M3R er en kopi af Honda Grom.
Men passer kåbedelene speedometer, speedometerdrev, speedometerkabel osv direkte over på?

Jeg har set mig varm på en Motrac M3R, men den har skader på kåbedelene og de er noget nær umulige at opdrive.
Man kan dog få komplet sæt til Honda Grom for cirka en tusse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda Grom plastik på Motrac M3R?!
  • #1   29. apr Jeg ved du kan skifte skjolde og fælge samt gearinger og enda speedometerdrevet osv osv osv mellem PGO Hot50 og en PGo BigMax uden de mindste problemer. Og er din PGO-Hot50 & PGO-BigMax fra det tidsrum mellem ca 1997 og 2005 så kan du faktisk Hente en hel del Effekt power ved at udskifte Topstykket fra Hot50 scooter med et topstykket fra en BigMax scooter , og derved opnå et optræk som er i den meget mærkbare ende …. Topstykket fra Hot50 motoren er nemlig meget dyb i forhold til BigMax motoren , og dette begyndte at bleve noget mange fik gjort omkring de her år 1997-2005 fordi iden dette blev opdaget , var det mange som købte dette her Polini Vario sæt til sin Scooter specielt Hot50 , Men optrækket blev betydeligt gjort dårligere, også selvom det rør på udstødnings foreste sted blev blindet af , og for at få undgå dette dårlige optræk , så valgte folk at købe et Cylinder kit også sammen med polini vario , og det var altid dette Sports kit fra polini af som blev kaldt for Kit 3 dengang , ( Almindelig Polini sport 70cc idag ) og for endnu optræk og fart købte de så også den her Polini Funky udstødning …. Men det var tit lidt med den Udstøning fordi den koste ca 500kr mere end Cylinder kit den gang .. jeg mener et polini 70cc sport kit ( Kit3 kostede den gang , ca 799kr og Funky udstøningen koste 1299kr

• #2   29. apr #1
    Fantastisk, at man kan bruge PGO dele på en anden/identisk PGO.

Kommentér på:
Honda Grom plastik på Motrac M3R?!

Annonce