{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Min scooter gider ikke starte efter stor belastning {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!
Jeg har forleden været ude og komme til at teste grænserne lidt for meget på min Piaggio Typhoon 50 2T (før 2010) - jeg kender ikke dens eksakte årstal men ved den først blev registreret i 1999 - den blev mest presset da den skulle starte fra 0 opad en bakkede sti (35-40 graders vinkel) med 2 passager og da det senere lykkedes en trejde mand at stige ombord. Knallerten viste ingen tegn på skade den dag, men efter 4 timers kørsel larmede den pludselig meget underligt, efter at have den parkeret noget tid kunne den derfra slet ikke starte. Jeg åbnet op for at se ind i kickstarterrummet og ser at en plastikblæser var brændt af og at det yderste af krumtapakslen (er usikker på hvad en hedder - se på billedet) er blevet vredet skævt. Og variatortandhjulet sidder løst sådan at det kan vugges fra side til side.

Jeg har nu forsøgt at starte den med elstart for at se om der er noget der kør, men kan ikke se noget bevægelse i kickstarterrummet, kan dog høre en spindende lyd komme længere inde fra motoren.

Jeg har ikke selv nogen erfaring med scooter og ved derfor ikke hvad jeg skal gøre og hvad jeg skal undgå at gøre. Så jeg ville sætte enormt stor pris på en hvilken som helst hjælp på vejen til at kunne få den ud og køre igen!

Jeg har vedhæftet billeder af det jeg selv kunne få øje på at virker til at være forkert

PS: Skriv endelig hvis der mangler noget information om scooteren!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af et metalrør under håndvask 1.000 kr.
  • Køkkenvask utæt 500 kr.
  • Slåning af højt græs og kanttrimning (Plæneklipper haves) 500 kr.
  • Skal have sat et stik på en ledning til køleskab 600 kr.
  • Opsætning at nyt TV 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min scooter gider ikke starte efter stor belastning
Kommentér på:
Min scooter gider ikke starte efter stor belastning

Annonce