{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
139 visninger | Oprettet:

Hot 50 starter ikke {{forumTopicSubject}}

Hej scooter galleri jeg har købt mig en hot 50 her fra 3 ugen siden som kørte rigtigt godt. Efter cirka 1 uge med den har dens optræk og topfart blevet dårligere optrækket er cirka 30% dårligere og topfart 5kmt langsommere.
Så her den anden dag på vej til skole lavede den en lyd nede fra cylinderen af som jeg ikke kan beskrive men det var ligesom et højt klik? Jeg kan ikke beskrive den.
Og nu starter den overhoved ikke, når jeg kickstarter den kører det hele rundt og virker fint jeg har skiftet tændrør og kigget lidt på dyserne ikke så grundigt men jeg tror ikke det er dem der er problemet alligevel. Der er benzin der er gnist og hele cvten kører rundt den er ikke sat sig ville jeg tro.

er der nogen der har en ide til hvad det kunne være?
Ps den er lovlig og er fra 2017.??
Hav en god dag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Væg reol & jakke stativ 400 kr.
  • Genbrugsplads 500 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot 50 starter ikke
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 52 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.112
    #1   8. mar Det lyder som den har sat sig, kompressionsmåler i, og se hvad den siger, var der olie på ?

• Jonathan W
    Jonathan W Tilmeldt:
    mar 2025

Følger: 12 Emner: 1 Svar: 5
    #2   8. mar hej reject er du sikker på den har sat sig fordi den kører rundt når man sparker til den og når man bruger elstart? og ja jeg har en olie blander jeg havede fyldt op for en uge siden jeg kan nok godt få checket med en kompressionsmåler her en af dagene jeg har ikke en liggende men jeg ved min ven har. kunne der være andre ting det kunne være?

• Reject ™

#3   9. mar Blot fordi den drejer er ikke ensbetydende med der er kompression, den kan stadigt have revet stemplet.

Hvis der er gnist, og benzin, og membran er ok, så skal den også starte hvis kompressionen er iorden.

• Jonathan W
    Jonathan W Tilmeldt:
    mar 2025

#4   9. mar Okay jeg får checket kompressionen her en af dagene og updater dig jeg har ikke en liggende så jeg skal lig have en ven forbi med en. smiley

• Jonathan W
    Jonathan W Tilmeldt:
    mar 2025

#5   9. mar Jeg har fået åbnet den op bare en lille smule og der er et hul i stemplet??

profilbillede
  • Reject ™

#6   10. mar Hul, eller bare mærke fra støbningen?

• Jonathan W
    Jonathan W Tilmeldt:
    mar 2025

#7   10. mar det er et hul lige i midten det går nok ned nogen få mm. jeg åbner den helt op idag og kigger efter revner eller ting som det. det kan også være den bare er blivet så slidt den gav op smiley

• Jonathan W
    Jonathan W Tilmeldt:
    mar 2025

#8   10. mar Jeg har lige haft nogen venner forbi med meget mere viden end mig og de siger at min cylinder ser rigtig flot ud og det nok ikke er den. De siger dog at de måske kunne være krumtappen fordi når man snorer på tændingen er den lidt hård på et specifikt tidspunkt og så efter bliver den nem at snorer igen og sådan bliver den ved. Nu har jeg bare ingen ide til hvad det kunne være igen haha

Kommentér på:
Hot 50 starter ikke

Annonce