{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Keeway
Keeway
Følgere: 29 Emner: 7 Svar: 36

Oversize blæserhjul {{forumTopicSubject}}

Hej Gutter smiley

Jeg gik og tænkte om at monter en oversize blæserhjul på min scooter, fordi jeg vil gerne at det kølet bedre af og fordi den lyder godt.

Den blæserhjul ser double så stor ud, som en normal blæserhjul gøre.

Skal man så put en spacer eller skær et hul i blæserskjoldet, så man kunne monter det oversized blæserhjul?

Så jeg vil spørger jer om, hvordan man kan få den til at passe.

Håber i kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oversize blæserhjul
  • #1   16. jul 2024 lyder bedre hvis du blære dig med du har et dårlig kvalitets blæserhjul med fake carbon

og køler bedre tror jeg ikke helt på måske men det orginale køler fint

• Keeway
    Keeway Tilmeldt:
    maj 2023

#2   16. jul 2024 Tak Brain N for dit svar, men det var ikke det jeg spurgte om smiley

• #3   17. jul 2024 Først skal du være sikker på, har du varme problemer? For et blæse hjul gir meget modstand = effekt tab, breder vinger = mere effekt tab.
    Jeg har alm blæse hjul på til 16hk, det flytter fint luft nok.
    Jeg har desværre ikke erfaring med montering af disse, men kunne forstille mig at du er nødt til at slibe, evt skære hul i dæksel for at få plads.

• Keeway
    Keeway Tilmeldt:
    maj 2023

#4   17. jul 2024 Tak for dit svar Jacob b.
    Jeg tænkte også at den vil tabe effekt, men det sker ikke.
    Jeg har spurgt mange og de siger at man ikke vil tabe noget, fordi den suger luften, men ikke skuber luften.

Men er det så, det eneste man kan gøre er at skære/slibe blæserskjoldet?

• #5   17. jul 2024 Den suger og skubber luften bare inerti massen i sig selv. Er modstand, det er også derfor man sætter innerrotor tæning på for at mindske vægten der skal roteres.
    Så jo den mister effekt, det er også derfor at når folk er til dyno day, så piller de tit blæse hjul af.

• #6   17. jul 2024 Mere luft = mere modstand. Længere er den ikke, om den den så rent faktisk giver mere luft er jo så spørgsmålet.
    Jeg har selv Oversize blæserhjul på min blå sonic, det fungere umiddelbart fint, om det har nogen effekt må jeg være svar skyldig, da jeg ikke har testet standart og oversize op imod hinanden.

• #7   17. jul 2024 Og jeg har ikke ændret noget på blæser skjoldet

• Keeway
    Keeway Tilmeldt:
    maj 2023

#8   17. jul 2024 Tusind tak for svarene drenge smiley
    Så blev jeg klogere på det, så sagde de andre løj til mig smiley
    Altså jeg vil rigtig gerne have det oversize blæserhjul på, men jeg gider ikke at miste effekt smiley
    Jeg elsker lyden fra den og jeg vil gerne at kølet bedre af.
    Men hvilken effekt mister man? Topfart eller optræk?

• #9   17. jul 2024 Hvad mener du med "lyden fra den"?
    Jeg kan sgu ikke høre forskel. smiley

• #10   17. jul 2024 Hvad er resten af din opsætning?

• Keeway
    Keeway Tilmeldt:
    maj 2023

#11   17. jul 2024 Jeg har hørt mange der har en oversize blæserhjul på, lyde som en turbo. Jeg kan godt lige det.
    Men når du siger "Hvad er din opsætning" så tror jeg ikke, at jeg kan montere det, da min scooter er std og lovligt smiley

• #12   17. jul 2024 Du kan sagtens montere det. Men det giver INGEN mening.
    Og det jeg har lyder sgu ikke som en turbo.
    Tror bare din makkers synger fra lejerne.

• Keeway
    Keeway Tilmeldt:
    maj 2023

#13   17. jul 2024 Når, så jeg kan godt monter det.
    Det er bare nogen af mine venner har en oversize blæserhjul på og den hyler som en turbo. Jeg har også hørt nogen på internettet, der har en på og hyler også som en turbo.
    Men kan du fortælle mig hvilken effekt jeg mister, optræk eller topfart? Og hvilken scooter har du og hvordan den blæserhjul passer i dit blæserskjoldet?

• #14   17. jul 2024 Din vens lejer er døde.
    Du kan ikke mærke forskel på det effekttab der er, slet ikke på en standart.
    Jeg har det på en sonic.

Det er spild af tid og penge.

• Keeway
    Keeway Tilmeldt:
    maj 2023

#15   17. jul 2024 Tusind tak for dit svar smiley
    Hvis det ikke giver noget og heller ikke noget lyd, så købe jeg det ikke. smiley

• #16   17. jul 2024 Lyder som en turbo smiley blæserhjul?????
    Holly makrel, det er lejere der hyler, ikke dit blæserhjul
    Selv på biler, med rigtig turbo, der hyler eller siger bubububu når du slipper gassen, er jo fordi den ikke er indstillet, ( bevidst sat forkert ) eller ødelagte lejere, ergo tab af effekt, og hvad fanden er det for et blæser skjold du snakker om?
    Du kan købe fiktiv lyd, ligesom man kan til biler, hvorfor ikke bare gå den vej hvis du syntes det lyder sejt? Det jo bare et kit med en højtaler registrere dine omdrejninger

• Keeway
    Keeway Tilmeldt:
    maj 2023

#18   18. jul 2024 WHAT!!! smiley er der en kit som lyder, som en turbo til scooter? Send mig lige en link eller skriv hvad den hedder, så vil jeg hellere have den.

• #19   18. jul 2024 https://www.aliexpress.com/item/1005006115565443.html

Så kan du bliver den største taber på vejen. :')

Hvorfor man vil have sine ting til at lyde som noget det ikke er, er mig en gåde.

• Keeway
    Keeway Tilmeldt:
    maj 2023

#20   18. jul 2024 Nårr... du mente den der, den vil jeg ikke have.
    Jeg troede det vil hver noget andet.
    Så vil jeg bare nøjes med det hvad jeg har nu, og ikke købe nogen lort som ikke virker smiley

• #21   20. jul 2024 #19 dead on correct. smiley
    Pfffffffst, bubububu. ????

• #22   20. jul 2024 #19 lad os se han montere en rigtig, med waste, eller blowoff ??????

Jeg siger ikke det er til grin, men det er det ??

#OP. Det var præcis det du søgte

• #23   20. jul 2024 Op, du ville ha et blæserhjul siger som en turbo, hvilket kun kan give tab, men ikke noget bare siger lyden du syntes lyder smart, som du ellers skrev? Kan du bestemme dig? Jeg fatter hat så

• Keeway
    Keeway Tilmeldt:
    maj 2023

#24   20. jul 2024 Ok, jeg ville have en oversize blæserhjul, fordi den siger en sjov lyd når man sliber gassen og fordi jeg vil gerne have min scooter mere kølet ned. Men i siger at det er lort og spil af penge og tid, så gider jeg ikke og køre den.

• #25   20. jul 2024 Du skal aldrig lade andre dikterer hvad du vil. Gør ved dine køretøjer som du har lyst til.
    Men det eneste jeg siger er at du nok ikke får det store ud af det.
    Uanset hvad man laver er altid nogen som er imod og griner.
    Men bare man selv smiler. Så fuck alt andet.

• Keeway
    Keeway Tilmeldt:
    maj 2023

#26   20. jul 2024 Tak Jacob for den dejlige besked smiley
    Men som folk siger, men for ikke så meget ud af den oversize blæserhjul. Fordi jeg hørt mange der havde en oversize blæserhjul på og det lyd som en turbo eller tættere på en turbine når man sliper gassen. Men de andre siger at det er lejerne??? Men hvis det ikke giver noget så la jeg være med at købe den smiley

Kommentér på:
Oversize blæserhjul

Annonce