{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
190 visninger | Oprettet:

Yamaha Jog R blinklys {{forumTopicSubject}}

Hej alle

jeg har købt mig sådan en Yamaha Jog R fra 2011 og den har et problem med blinklysne, hvis den står meget lave i omdrejninger så vil den godt blinke men den blinker meget hurtigt, men hvis du så giver lidt gas så stopper blinklysne simpelthen med at blinke og blinklyse bliver en meget svag konstant tone, men hvis jeg så trykker på hornet eller trykker på en af bremserne så blinker den som den skal. Jeg tænker selv det nok er noget med noget stelforbindelse, og jeg har renset den stelforbindelse nede ved tændspolen, men kan det være det eller er det måske noget andet? Det skal lige siges at den ikke gjorde det da jeg fik den, forlyset virkede ikke og det var som om at efter jeg rensende fatningen til forlygten så skete det med blinklysne.

Og lige et andet spøjst problem er at, når jeg tænder for tændingen så tænder det display og som viser km og tankniveau, og så igen hvis jeg trykker på hornet eller en af bremserne så slukker det display og tænder ikke igen hvis jeg slipper for bremsen, jeg har et batteri til og det viser 12,7 volt så jeg burde have rigeligt med strøm på. Og hvis scooteren er slukket men tændingen er på, så virker bremselyset eller hornet ikke, men det virker fint når motoren kører. Det er som om den ikke vil anerkende at der er strøm i systemet. Hvad kan jeg gøre?
Alle svar tages varmt imod
Hilsen Sven


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha Jog R blinklys
Kommentér på:
Yamaha Jog R blinklys

Annonce