{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
125 visninger | Oprettet:

Piaggio new zip 4t problem {{forumTopicSubject}}

Har lige valgt at lave et nyt opslag igen hvor jeg beskriver mit problem lidt bedre.
Den kan have svært ved at starte hvor startermotoren går i står, så tager den fat og dør igen. Så bliver jeg nødt til at slippe knappen og trykke igen, derefter kan jeg starte den, jeg har også problemer når jeg kører hvor den pludseligt kan gå ud og falde i omdrejninger hvor den enten kan dø helt og skyde eller bare gå helt ned tomgang og skyde hvor efter jeg kan køre igen efter. Hvis den dør når jeg køre skal jeg nogengange vente lidt før jeg kan starte den igen. Har virkelig brug for hjælp da det er mega irriterende og at man har følelsen af at man ikke ved om man kommer hjem igen. Tak på forhånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piaggio new zip 4t problem
  • #1   29. mar Hvordan køre den vis du tænder og slukker for lyset på vis der er forskel vil jeg anbefale du laver en frisk stelforbindelse.

• #2   29. mar Man kan ikke slukke for lyset, men har en ide om det kunne være cdien som skal skiftes måske.

• #3   29. mar Okay har haft lidt i samme stil på min men det er en 2T men fandt jeg ud af den kunne ikke tage gas og der fandt jeg ud af det med lyste og så lavede jeg en ny stel og så tog den ved. Men der er også den lille stort spis der sidder nede i tændning nu kan jeg ikke huske hvad den hedder vis den har lidt rust på sig og svinghjulet også er det kan det hjælpe at pusse det væk. Håber det giver mening det er den sort der sender et signal op når svinghjulet kommer forbi hvor der er bestemt sted på hjulet håber som sagt der noget af dette der kan hjælpe skal selv i gang med et problemløsning med min ejen det er lidt op af bakke engang imellem

• #4   29. mar Mit problem er mere at hvis jeg giver fuld gas i for langtid eller at jeg rammer revlimiter har jeg en for modning om at cdi'en bliver for varm og derfor bliver gnisten svagere, derfor den dør og så kan jeg starte efter 1 minut hvor den er kølet lidt ned igen, så kører den præcist som før uden problemer og så sker det normalt først dagen efter igen, men som sagt kan det også være den ikke dør og helt og så kan jeg køre igen efter jeg har holdt i tomgang. Enten sker det én gang hver køretur eller 2 gange lige efter hinanden, giver ingen mening så jeg får lige kigget på det med gutterne i dag, så tjekker vi gnist, tjekker cdi'en og eventuelt en måling på statoren.

• Torpedo
    Torpedo Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 93
    #5   29. mar Ville tjekke om benzinslangen har et knæk et sted, eller om der sidder filter på, der er ved at stoppe til.
    En ekstra stel, kan gøre underværker, især ved aktivering af starter, men også generelt.

• #6   29. mar Det med gas det oplever jeg nu vis jeg køre med fuld håndtag i længer tid døder den men det er min svømmer jeg lige skal ha justeres højden på og så skal jeg også ha flyttet min nål da den står for højt og nu er min rem gået en tur men den har også holdt godt denne gang

• #7   30. mar Svar til #5:
    Der var ingen umiddelbare knæk på benzinslangen og den kører heller ikke med filter, men jeg endte med at give den en stelledning, så må jeg se om det virker i dag for skal ud og køre med gutterne, men jeg vender lige tilbage senere i dag. Kan simpelthen ikke forstå hvad det kan være.
    Har i nogen ide om hvor godt eller hvor meget det giver at ubegrænse cdi'en på sådan en zip?

• #8   30. mar Det lyder som om at du har nogle kedelige problemer med din stelforbindelse mellem motor-stel-batteri.

Lav 2 nye ledninger på minimum 4mm2.

• #9   30. mar Jeg har nu lavet en fra batteri til stel og en fra stel til motor, umiddelbart køre den rigtig godt også efter jeg har ubegrænset cdi'en.

• #10   1. apr Den havde bare brug for en ordentlig forbindelse fra batteri til stel, nu kører den super godt og uden problemer, tusind tak for hjælpen smiley

• #11   15. apr #10
    Fantastisk.

• #12   16. apr Det virkede til at det virkede men nu gør den det igen, forstår seriøst ikke hvad der sker.

• #13   16. apr Det kan være en løs forbindelse et andet sted.
    Har du tømt bundkaret og blæs dyserne igennem?

Kommentér på:
Piaggio new zip 4t problem

Annonce