{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
206 visninger | Oprettet:

Edin K
Edin K
Tilmeldt:
21. apr 2008
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 17

Motocr E5 efi {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en motocr comet e5 efi. Det sidste stykke tid har jeg bøvlet med at scooteren dør ud i tomgang og det er kun blevet værre. Jeg satte tester på da den døde i lyskryds og kunne ikke få liv i den igen. Den meldte fejl på indsprøjtningsdysen, men tænker ikke man kan være sikker på det da det er ecu der styre dysens indsprøjtning. Hvis man lader scooteren stå et stykke tid vil den godt starte igen, men køre ikke længe før den dør igen.Andre der har oplevet noget lignende ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motocr E5 efi
  • #1   14. mar hvilken tester bruger du

  • Edin K
    Edin K Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 17
    #2   14. mar Hej Brian

    Biltemas med display skærm.
    Man kan bruge alle eobd tester.
    Du kan bare ikke se så mange parameter målinger som du kan med den (originale) som forhandler bruger.


  • #3   14. mar oki det viste jeg ikke man kunne troet man skulle bruge original

  • #4   14. mar men hvis du skal lade batteri op også kan den den køre lidt prøv at sætte multimeter på batteri og se hvad batteri spænding gør når den starter for den skal jo ikke under 10.5 voldt så slukker biler hvertfald

  • Edin K
    Edin K Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 17
    #5   14. mar Jo jo alle eobd tester samt mobilscan kan vise dig fejlkoder. Er selv mekaniker. Batterispænding er fint har selv lader på batteriet konstant lige pt for at den skal få optimal strøm, men problemet er der stadig. Jeg tror ike den får brændstof når den dør ellers er det lambdasonden der måler forkert og sender et forkert signal til ecu. Jeg har fundet alle data, så fra i morgen starter jeg med at udmåle alle komponenter. Finder jeg ingen fejl så skifter jeg ecu boksen

  • #6   14. mar ja men hvis den starter når der er fuld spænding på så ville jeg jo mene at der er noget galt med spændingsregulator så den ikke lader nok på batteri

  • Edin K
    Edin K Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 17
    #7   14. mar Tak for svar jeg kommer også til at måle på spændingsregulatoren smiley

Kommentér på:
Motocr E5 efi

Annonce