{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

PGO hot 50 startproblem {{forumTopicSubject}}

Min hot 50
Kan næsten ik starte i koldt vejr og regnvejr
Den starter fint hvis den er indenfor
Tænker personligt det er ny choker og en karburator rensning men ville lige spørge før jeg begynder på noget hvad tænker i?
Det var værst i december at starte den men har stadig problemer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PGO hot 50 startproblem
  • #1   6. feb 2024 Jov vil nok ogs mene det er defekt choker Men.

Ville nok starte med en karburator rensning og så lige tjekke den er indstillet ordentligt iforhold til tomgang og Luftblandingen da det godt ka ha noget at sige

og så tjek ogs dit tændrør har en stærk konstant blå/hvid gnist.

• #2   13. maj Hvor finder man en nøje detaljeret video om hvor på at man afmonterer og skilder en PGO Hot 50 Karburator ad og renser den ?

• #3   13. maj https://youtu.be/TYyrOPduwIE?si=0QLpThhpxgjNY4IZ

Har du ikke trykluft så er karburator rens på spray også ok ellers plejer jeg og bruge petroleum og lade den ligge i det natten over osv osv men det ogs lige hardcore nok karburator rens eller trykluft renser det generalt fint

• #4   13. maj Jeg har trykluft (8 Bar). som bør bruges efter petroleumbad eller spritrensning med pensel, som i videon. Jeg har svært ved at forstå hvorden det beskyttende gummi om den vinkelformed tap (til venstre for benzindysen (indsprøjtning i Karburator).

• #5   14. maj Vil ikke anbefale petroleum med mindre du ikke har andre muligheder men nu hvor du har kompressor så er det bare og bruge den til og blæse igennem dysen,dyserør, tomgang dyse benzin tappen osv og vil du lige give den en sidste sjat kan du også købe en dåse karburator rens til og sprøjte igennem og se derefter bruge trykluft til og få fjernet det 100%

Er ikke lige helt sikker på hvad du mener med det sidste der
    Hvad årgang er den hot fra?

• #6   14. maj Er gjort. uden petroleum. Der sad god med vaselinelignende snask i bundkar og karburatorkammer, Jeg har renset med karburatorsprit (99,7%). Blæst hele molevitten igennem (som i videoen). Nu er problemet at samle svømmeren (Jeg kan ikke se det på videoen). Hvordan samler man Nåleventilen så den sidder, som før på Svømmersplitten. Er den magnetisk eller hva' ? Jeg uploader snart nogle fotos af processen, når fingrene ikke er smurt ind i Guf smiley

Kommentér på:
PGO hot 50 startproblem

Annonce