{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til stalker
  • #1   31. jan Dårlig choker

  • #2   31. jan skal jeg bare skifte den også virker alt igen

  • August S
    August S Tilmeldt:
    sep 2023

    Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 30
    #4   31. jan Har den kompression? Hvis ikke, så prøv at skift din bundpakning og toppakning ved cylinderen, og tjek at dine stempelringe ikke er ødelagte. Hvad alt er fint, så skift tændrør og rens karburatoren godt igennem, og se om ikke det hjælper.

  • #5   31. jan Er der støddæmper forhøjer på eller en længere end original støddæmper?
    Så ka det være svømmeren ikke står rigtigt til det og derfor den drypper benzin og måske drukner cylle så den ska sparkes tør før den vil.

    El start kun når den er varm hmmm.
    Måske fordi den ikke er nået at drukne.

    Personlig ville jeg tjekke den fra a til z og finde ud af om alt er i orden eller om der er noget der ikke er som det ska være og få det fikset.
    Udelukkelsesmetoden.
    Er der stadig problemer så måske mangl service eller en defekt sliddel eller dårlig komp pga utæthed eller dødt tændrør eller en fejl40


  • #6   31. jan Jeg ville stadig lige tjække choker først. Nogle knallerter kan sagtens starte uden choker, andre kan ikke. Min hot starter altid første hug med choker, men skal sparke længe før den kommer i gang uden. Det er nemt og tjække og koster ca for en ny. Det med stempelringe osv ville jeg lige vente med, medmindre du har en kompresionstester

  • #7   1. feb Vlad hvis du tænker automat choker problem, så er det så vidt jeg husker omvendt?
    5 år siden jeg havde det problem så måske det er mig der husker omvendt.
    Men mener den er solenoid styret så når den får strøm bliver den varm og udvider sig og lukker for chokeren.

    Så normalt ville den nemt kunne starte kold hvis auto chokeren var død.
    Men drukne eller 4takte/sprutte når den så blev varm og chokeren burde lukke men forbliver åben.

    Eller har chokeren sat sig fast i dyserøret så den forbliver lukket for chokeren også når den er kold. Så ku det godt være et problem med chokeren.


  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.041
    #8   1. feb #7
    Du har ret, chokeren udvider sig og lukker når maskinen er startet, så med mindre den hænger fast i fuld åben tilstand, så skulle den ikke give de problemer.


  • #9   1. feb Jeg tænkte mest der var en sammenhæng med den drypper benzin.
    Men så igen måske kommer et uheld sjældent alene. Det er altid lidt svært at læse mellem linjerne og ramme hovedet på sømmet i første hug når man ikke har mere at gå ud fra smiley


    profilbillede
  • #10   1. feb Der er ikkke automat choker

  • #11   1. feb #6 kunne sagtens være jeg husker forkert. Men nu ved jeg med sikkerhed at jeg har choker på min og jeg hover op i den for at tænde den

Kommentér på:
Hjælp til stalker

Annonce