{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Skipper
Skipper
Emner: 3 Svar: 5

VGA Firefox starter ikke efter vinter {{forumTopicSubject}}

Min VGA før vinteren havde næsten intet benzin på, og den havde batteri problemer (sådom ikke nok kraft til at bruge elstart). Så stod den i en måned indtil nu, når jeg drejede nøglen, så bevægede strøm og benzin måleren sig meget lidt. Jeg påfyldte nyt benzin og begyndte på nyt batteri, der skete dog en fejl. Polerne på der nye batteri var omvendt fra det jeg havde, og det tænkte jeg ikke lige over. Jeg satte plus spolen på den negative side, og derefter negativ spolen på plus polen, der kom gnist der hvor jeg begyndte at ligge negativ spolen der på. Jeg indså min fejl med det samme og betyde rundt, men nu sker der ikke noget når jeg drejer nøglen. Hvad tænker i problemet er? Sprunget sikring?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VGA Firefox starter ikke efter vinter
  • #1   15. jan 2024 hvis du er heldig er det kun sikring men ellers har du ristet alt

• #2   15. jan 2024 Kan huske der kom en bil forbi værkstedet hvor batteriet var skiftet af ejeren pg var sat i omvendt. Det endte med at pcm var blevet brændt af. Så som #1 siger, alt kan være galt. Tror ikke forsikringen tog det, men måske er du heldig

• Skipper
    Skipper Tilmeldt:
    maj 2023

#3   15. jan 2024 Jeg har lige skiftet sikringen, der sket dog stadig ikke noget når jeg drejer nøglen. Dog når jeg hakker i kick starteren og holde bremsen inde, så lyser bremselyset og motorlampen lyser også. Så er ledningsnettet vel ikke ristet? Defekt batteri?

• #4   15. jan 2024 motor lampen sååå den er med indsprøjtning du har ristet ecu

• Skipper
    Skipper Tilmeldt:
    maj 2023

#5   15. jan 2024 Jeg er dum.. der er 2 sikringer. Har skiftet den anden og det dur nu.

Kommentér på:
VGA Firefox starter ikke efter vinter

Annonce