{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

2 takts olie til hyper race {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige haft motor haveri, og ved adskillelse ser det ikke ud til at der har været noget smøring, selvom jeg har kørt 3%.
Har så fået at vide at hvis olien er for ringe brænder den bare af inden den smører.
Så ville det logiske valg være en castrol XR77 eller A747 da de har brændpunkt på +200' kontra 60-70' på de fleste andre olier. Men de skriver så at de vil sode hvis man ikke er på +12000omd langt det meste af tiden.
Hvad har folk herinde af erfaringer med olie på scooter med +15hk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 takts olie til hyper race
  • #1   27. nov 2023 Castrol A747, Bruger dem selv på 100cc Roost og HK 70cc,og vi bruger dem på flere rossa motorere. smiley

• #2   27. nov 2023 Og det er korrekt at en olie med højere brændpunkt tager længere tid om at brænde af, hvilket os kan betyde mere sod. Men jeg vil KLART heller vælge en bedre olie som bliver ved med og " være " der smiley

Du siger du har kørt med 3% olie, og alligevel er din olie ikke smurt, så er det og bliver en rigtig billig lorte olie ( eller i hvert fald en lorte olie ) selv med 3%

Vi køre 2% Nogle gange mindre % olier smiley

• #3   28. nov 2023 Har ingen erfaring med hyperracing men ud fra hvad jeg ved om 2t olie vil jeg mene castrol racing ikke er krads nok til hyperracing brug.
    Det snarere beregnet til f.eks. aprilia rs125 og den slags raceorienterede men gade venlige motorer.
    Men som sagt har ingen erfaring med hyperracing tun så ved intet om hva der så findes og er godt til det

• #4   30. nov 2023 Kører med galp moto action 2t på alle mine maskiner aldrig haft problemer med det
    Synes personligt selv det er det bedste har brugt castrol meget før.

• #5   30. nov 2023 Galp motoAction S 2T er en fuldsyntetisk olie i god kvalitet, som passer perfekt til højtydende 2-taktsmotorer og er perfekt til speedway, motocross samt gokart. 2-taktsolien giver optimal smøring i motoren samt yder enestående beskyttelse imod slid og ophobninger i både motor samt udstødningsporte. Røgudviklingen holdes på et minimalt niveau, og motoAction S2T fra Galp sørger desuden for, at motoren udnyttes til sin fulde kapacitet. Totaktsolien er kompatibel med alle typer benzin, og den overholder standarderne API TC, JASO FB samt ISO-L-EGB.

• #6   30. nov 2023 Galp olie skal bare fuck ud af verden ! sammen castrol power 1R

Kommentér på:
2 takts olie til hyper race

Annonce