{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
137 visninger | Oprettet:

Lyder utæt og køre dårligt {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en PGO DR.BIG fra 04 og den kørte endelig fint da jeg købte den. Indtil ca 1 måned senere da jeg faldt i et sving fordi jeg havde for meget fart prøvede at bremse men det gik ik så godt??
Efter styrtet kørte den stadig fint nok men et par dage efter der pludselig begyndte den at larme sindssygt meget så snart den bliver tændt og køre ekstremt dårligt, alstå den køre sådan 6km/t I nogel sekunder så kommer den pludselig i live i et par sekunder også dør den lidt igen.
Den hakker også rigtigt meget det lyder overhovedet ikke "clean" det lyder meget grovt og dårligt.
Det lyder rigtigt meget som en utæt udstødning så jeg prøvede at købe en ny polini orginal udstødning og da jeg skulle sætte den på lagde jeg mærke til at gevindet hvor udstødningen sidder på var dårligt så jeg lavet gevindet igen og puttede en Boldt på den anden side for at sikre mig at den sad ordanligt fast og i 10 sekunder kørte den super... Lige indtil den begyndte på det præcis samme igen.
Den køre også af sig selv i tomgang og er rimeligt højt i omdrejninger iforhold til at det er tomgang.
Den har stået stille i en måneds tid nu da jeg ikke har en ide om hvad der er galt
Nogen som har en ide om hvad den fejler eller gode råd?:)

PS: kom lige i tanke om at da jeg var hos en kammerat og det var meget mørkt da jeg skulle hjem så glemte jeg at min kædelås sad på og prøvede at køre den på...... Meget meget dumt i know og d tog også noget tid at få kædelåsen ud af dækket igen da var godt klemt derind.
Kan have noget med det at gøre at kædelås en fuckede et eller op da den satte sig fast?
(Btw den sad alstå RIGTIGT godt fast, tog sådan 20min at få den ud. Og er ikke sikker da jeg har lorte hukommelse men tror faktisk d var der efter at den sådan rigtigt begyndte at køre lort)
Men kunne d have noget med det at gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyder utæt og køre dårligt
Kommentér på:
Lyder utæt og køre dårligt

Annonce