{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Black edition vs original dellorto
  • #1   12. nov 2023 At en kopi kan du være heldig at få til at køre godt ved fuldgas, men i mellem gas kan du bruge en evighed på at justere den til at gå nogenlunde. Da tolerancer i en kopi er så ringe.
    Havde selv en, som jeg kastet ud gennem vinduet da den kørte så ringe, så satte jeg en polini på og det tog ikke 10 min at dyse den ind og så kørte den bare perfekt i alle områder.

• #2   12. nov 2023 kvaliteten og grunden til den er malet sort er at den er nemmere at gøre rent

• #3   12. nov 2023 Det bare kvaliteten og så bliver den ik lige så grim og snavset over tid som en normal Dellorto Karburator bliver.

Jeg vil dog holde mig væk fra Polini cp har selv kun haft problemer med dem og så kører de ogs ringe i forhold til dellorto syntes jeg ihvertfald

• #4   12. nov 2023 det er fordi du har brugt cp forkert lige som 90 % andre her inde da de er higflow karburator så de kræver noget af opsætning

• #5   12. nov 2023 Har fået en sat op ordentligt på en af mine venners Maskine det var dog igen noget af et arbejde i forhold til dellorto men altså den kørte ok jeg er dog bare mere til dellorto da jeg ik syntes det gør den største forskel+ det 100 gange nemmere med dellorto iforhold til cp

• #6   12. nov 2023 Black edition er som regel også med større luftfilter tilspænding så std ikke passer på.
    Og der er skrue i bundkaret til hurtig udskift af dyse ved race brug.
    Og bundkarrets volume er lidt større volume for at ku levere nok benz til race motor efter at ha ligget på skrå i sving. Det gør dog også at karburatoren fylder mere og man begynder at have lidt plads problemer

• #7   12. nov 2023 Den sorte udgave er samlet af de små dele som passer bedst til et stort benzinforbrug.

Den originale er designet til middel benzinforbrug.

Piaggio modellen ( 17,5mm ) er designet til et ultra lavt benzinforbrug og er derfor totalt ubrugelig til tun.

Hvis du vil have 70 ccm alu og knæk på, så vælg den sorte.
    Hvis du vil have støbejern og GG/Silent Pro på, så vælg den originale.

Kommentér på:
Black edition vs original dellorto

Annonce