{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
169 visninger | Oprettet:

Chriller
Chriller
Tilmeldt:
31. jan 2022
Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 15

Hjælp. Knallert hoster {{forumTopicSubject}}

Min VGA Explora er på den samme dag begyndt at hoste og køre ekstremt dårligt. Den kan starte rimelig let, og holder også ok i tomgang, men så snart man giver gas begynder den at hoste, og dør nærmest fuldstændig. Når den dør er det som om der ingen eksplosion er i motoren, og at den bare går fuldstændig ud. Man kan provokere den lidt til at køre ved at trække i gashåndtaget hurtig flere gange. Man den kommer ikke rigtig over 20 så. Jeg har prøvet at gennemrense kaburator 2 gange, og den får massere af benzin, også selv om tanken er 2/8 fyldt. Det er ikke noget elektronisk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp. Knallert hoster
  • Chriller
    Chriller Tilmeldt:
    jan 2022

    Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 15
    #1   1. nov 2023 Skal også lige siges at den de første 30-60 sekunder kører helt fint. Selv med fuld gas. Måske automat chokeren

  • #2   2. nov 2023 Har du kikket til dit luftfilter?

  • Chriller
    Chriller Tilmeldt:
    jan 2022

    Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 15
    #3   2. nov 2023 Ja, har haft luftfilter helt af hvor den kørte på samme måde

  • #4   8. nov 2023 Har bøvlet med det samme problem på min Kymco et stykke tid.
    Så her den anden dag dysede jeg den op (Selm om den ikke tidligere havde problemer) og skiftede benzinfilteret.
    Nu kører den igen. Dog har jeg stadigvæk problemer når den er kold, men lader den stå i tomgang nogle minutter før jeg kører.


Kommentér på:
Hjælp. Knallert hoster

Annonce