{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GG udstødning
  • #1   17. sep 2023 når du skifter udstødning skal du skifte dysse ellers varmesætter den sig og gg er lavet af noget super tyndt jern så derfor bliver den sindsygt hurtigt varm

og gg er ikke lovlig til 30 kmt

• #2   17. sep 2023 Giver rigtig god mening, hvis det er tyndt kan det ikke aflede varme på samme måde... Afsted til jern og metal med den, så må jeg have en ny købt.... tjek! 1400 kr ?? ..... Hvad man ikke gør for sine knægte ??
    Dog skal den lige startes op først så jeg ved den virker, så nyt købes bagefter.

• #3   17. sep 2023 hvad vil i opnå skal han køre lovlig eller 60 kmt 100 kmt eller fuld skrald

• #4   17. sep 2023 bare lovlig, har den altid været

• #5   17. sep 2023 Gianellien kom på da der skulle spares lidt. ved godt den kun er godkendt til en 45er. Og den har kørt i 2 år med loftet, men kun småture. Så i forbindelse med nyt arbejde bruger han den så mere, og nu har vi resultatet af det billige uoriginale skrammel ??

• #6   17. sep 2023 lovlig er det kun den som den blev lavet med når det er en 30kmt

• #7   17. sep 2023 Præcis, men som så mange andre smed vi "bare" et GG på da den var rustet op.
    Det laver jeg om nu igen.

Kommentér på:
GG udstødning

Annonce