{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
143 visninger | Oprettet:

Lizette A
Lizette A
Tilmeldt:
26. aug 2023
Emner: 1

Piaggio Ciao optræk {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg har en udlansk Ciao, som desværre døjer meget med trækkraften.
Jeg har skiftet alle lejer, simsringe, pakninger, kobling, rem (og forsøgt med en anden remskive), luftfilter, stempel, stempelringe og tændrøret.

Ligenu er det meste af det originalt, bortset fra remskiven som er en 90mm og en tun-udstødning, og så har den elektronisk tænding.

Jeg har forsøgt med alverdens dyser, i et spænd fra 38 til 64. Den kører pt med en 48 dyse, som er det tætteste jeg er kommet på at den faktisk kan køre en smule, men den kan endnu ikke slæbe sig selv hverken fra 0 af, eller op ad bakke.

Er der nogen der har et forslag til hvad problemet kan være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piaggio Ciao optræk
  • #1   27. aug 2023 Udstødningen er min første tanke, bare kald det en tun udstødning eller lige hvad du vil smiley

    Men det er fakta at udstødningen på en 2 takt motor skal have det rigtige modtryk for at det kører ordentligt. Man skal ikke ændre meget før den opfører sig ...... ja eksempelvis ingen trækkraft.
    Står tændingen forkert indvirker den også på trækkraften, men er det en ikke justerbar tænding burde den være lavet så det bare passer


  • #2   27. aug 2023 Hvordan ser tændrøret ud efter 10 minutters kørsel med bundgas?

Kommentér på:
Piaggio Ciao optræk

Annonce