{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Claus N
Claus N
Tilmeldt:
24. aug 2023
Emner: 1 Svar: 2

VGA explora, motor lampe blinker {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har siddet og søgt og søgt, men kan ikke finde et svar på det problem jeg oplever..
Knægtens VGA begyndte at blinke med motorlampen, den blinker 5 gange og så en kort pause og så 5 gange igen, sådan fortsætter den..
Vi har skiftet udstødningen, da vi opdagede der var et brud på forrøret, men den blinkede også før det og vi havde håbet den ville holde op med det, med en ny udstødning..
Jeg har google mig frem til hvad et blink betyder, hvad 2 blink betyder 3 og 4 har jeg også læst om, men 5 har jeg ikke kunne finde noget om..

Jeg har en mistanke om at det er den der lambdasonde der er dum og irriterende, men kan ikke lige regne ud hvad der er galt ??
Kan man eventuelt rense sådan en ? og med hvad ? og er der en chance for det vil løse problemet ??

Jeg savner godt nok den måde min Honda Camino, var på ikke alt det dumme elektronik og mystiske fejlmeldinger og var der noget galt puslede man bare med den, til det virkede igen, men det har elektronik er ved at tage pippet fra mig...

Håber der sidder en, der ved mere end jeg, dem er der rigtigt mange af i øvrigt, om dette emne og kan skubbe mig i den rigtige retning..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VGA explora, motor lampe blinker
  • #1   24. aug 2023 ind til thansen og få tester på anden hjælp kan du ikke få for der er ingen info om den ude inu

  • Claus N
    Claus N Tilmeldt:
    aug 2023

    Emner: 1 Svar: 2
    #2   25. aug 2023 Er der nogen der ved hvad man skal rense den lambda sonde med ??

  • Shehar K
    Shehar K Tilmeldt:
    sep 2023

    Svar: 1
    #3   3. sep 2023 Hej. Fandt du ud af, hvad problemet kan være, når den blinker 5 gang? Jeg har det samme problem

  • Claus N
    Claus N Tilmeldt:
    aug 2023

    Emner: 1 Svar: 2
    #4   3. sep 2023 Jeg rensede lambda sonden og så stoppede den med at blinke, skruede den ud og lagde den i blød i benzin i 8 timer.
    Prøv det, håber det også redder din dag.


Kommentér på:
VGA explora, motor lampe blinker

Annonce