{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

2taksolie Fuldsyntetisk . SHELL advance Ultra. {{forumTopicSubject}}

Nogen som husker den her 2T olie “ Shell Advance Ultra “

Hvad er jeres mening omkring den olie jeg husker den som noget at det bedste , det var aldrig svineri med sort olie osv så længe Motoren var korrekte indstillet.

Jeg vill gerne bestille den hjem men syndes ikke rigtig man kan bestille den i DK længer eller finde den på Shell tanker rundt omkring i Dk .

Nogen som ved om den kan fåes i nu her hjemme

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2taksolie Fuldsyntetisk . SHELL advance Ultra.
  • #1   21. aug 2023 Bare køb den i tyskland på ebay.de
    Men jeg mener da godt nok jeg har set den her i sommer på Shell tanken da jeg tjekkede noget MC olie. MC olien havde de så kun i 10-40 men jeg stod da og lurede på en del dunke derinde og synes bestemt jeg så den og tænkte om den skulle prøves en dag. Kører selv også kun på fuldsyntet på Gileraen. Det var så i Støvring (himmerland)

• #2   21. aug 2023 Så har du nok været heldig at de havde nogen litter tilbage …
    Lige netop E-Bay er jeg ikke helt fan af , Specilet ved olie , fordi folk fylder en anden olie i flasken som ikk er i nærheden af Shell 2T olie…. Det er kun flasken som liger Ultra Advance
    Olien , det selvfølgelig ikke alle der gør det men jeg ved mange gør dette også med andre mærker olie som folk køber , jeg har dog lige nu fundet 2 hjemmesider som sælger dem enkeltvis det er godt nok tyskehjemme sider , som har Danske sider osv . Jeg har enda lige bestilt et fordæk til Aerox også der inde, og havde jeg vist de havde 5 stk tilbage på lager så havde jeg da bestilt 2 litter med hjem også …. Jeg troede ikke ligefrem de havde nogen rest af denne type olie jeg søgte

• #3   21. aug 2023 Jeg bruger Mannol på motorcyklen, bilen, og 2 takt til gileraen er også Mannol
    Køber det direkte her i Hamborg, aldrig problemer og koster billigt. Mannol er super duper olie, ingen problem med det

https://www.mvh-shop.de/Motorcycle-Scooter-Engineoil-mixture-oil-2-stroke-Plus-MANNOL-API-TC-6-X-1-liters

• #4   21. aug 2023 Ja det produkt havde jeg da ikke lige tænkt på igrunden , jeg har har godt nok for nogen tid siden købt Bremsevæske hjem til den Bane Aerox jeg er ved at bygge op Så kender da godt til det , og jeg må da heller lige prøve at købe 1litter af den mannol olie
    Og afprøve den på den på min Gamle pgo Comet ,
    Det er den jeg bruger til at afprøve de forskellige olie på , Du ved så sætter jeg noget Avis vogn efter den med noget belastning i og køre en tur på ca 1 time tids , bare og nyder det , det gør jeg i 14dage tid vil jeg tro , også skiller jeg cylinder af for at se olie filmen er super eller den er helt væk osv ,,. Ved godt det ikke er optimal men det giver mig en ide om hvad olien kan tilbyde … og det har jeg ikke prøvet med Mannol olien i nu , eller ja for den sags skyld heller ikke Shell olien

Kommentér på:
2taksolie Fuldsyntetisk . SHELL advance Ultra.

Annonce