{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
148 visninger | Oprettet:

Julie R
Julie R
Emner: 1

Forstoppet???? Lås til sædet {{forumTopicSubject}}

Jeg var parkeret nede ved siden af en skole og kommer tilbage til en pind der var proppet op og knækket af i låsen på min knallert (til sædet). Jeg har præsteret at få meget af træet ud men jeg tror der sidder et lille stykke tilbage helt inderst inde som jeg overhovedet ikke kan nå, med hverken ståltråd eller noget andet

Hvad i alverden gør jeg? Er ved at blive ret frustreret på det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forstoppet???? Lås til sædet
  • #1   6. jun 2023 sådan nogle børn burde have varmet ørene

nå men jeg ville prøve med trykluft og en ståltråd på samme tid det bliver ikke nemt

• #2   6. jun 2023 Evt afmonter lås og skil den ad og rens de enkelte dele og saml igen.
    Pis besværligt men der sidder nok gren rester alle mulige steder derinde nu hvor det ikke ska være og vil få den til at virke dårligt.
    Parker et sted med overvågning så næste gang får de lov at betale for at en mekaniker afhenter knallerten og gør det professionelt, til 500kr i timen, plus pris på afhentning og levering af knallerten igen, plus dagsbøder a 400kr for hver dag der går fra de ødelægger noget til den er tilbage i den stand den var inden de lavede noget.
    De ka selv æde konsekvenserne hvis man fanger dem

• #3   6. jun 2023 Jeg ville prøve med en lille penset

Kommentér på:
Forstoppet???? Lås til sædet

Annonce