{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.236 visninger | Oprettet:

Jes A
Jes A
Følger: 13 Emner: 4 Svar: 18

:'( Ape el spørgsmål HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!! :'( {{forumTopicSubject}}

Hej.
Her den anden dag ville jeg monterer et lille kompressor horn på min sprit nye Ape.

Der medfølger et lille relæ så man kobler kompressoren direkte til batteriet når man vil skræmme livet af en eller anden "joke" da den jo trækker en del strøm.

Men i ren iver over det nye knaldrøde horn kunne jeg ikke dy mig for at sætte det direkte til som det gamle horn.

Det blev til tre små dyt og så bare ingenting, ikke flere dyt.............eller evnen til at starte.
smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley
Der er lys i speedometer, gang i radioen og meget andet men lige hornet og starteren fungerer ikke mere via knapperne til det.

Er der en sikring, et relæ eller andet jeg har brændt af og vigtigst af alt, hvor er det.
Jeg har under sædet ved batteriet fundet nogle sikringer, men dem jeg har kunnet finde indtil videre er ikke sprunget.

Så enhver hjælp vil være utrolig velkommen da Apeén er helt ny og den første jeg prøver af slagsen, så der er en masse jeg ikke ved og slet ikke ved hvor sætter såsom hvor ALLE sikringer og relæer sidder.

På forhånd tak for hjælpen, jeg er virkeligt på skideren da det er mit eneste transportmiddel. smiley

Så jeg sætter gerne en hund over til den der kan sige lige hvad og hvor.

Mvh et særdeles ulykkeligt tudefjæs
Jes Ascanius
smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
:'( Ape el spørgsmål HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!! :'(

Annonce