{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Spørgmål til polini evo3 manual og indstilling {{forumTopicSubject}}

Kan en eller anden fortælle mig hvordan jeg skal forstå dette her…
Det kommer fra polini manual over Evolution 3 cylinder kitet.

- ved 13° før Top dead center ved 7000 rpm -
Hvordan skal det forståes

Og tekst kommer fra der står det sådan her.

— at 13° before top dead centre at 7000 rpm—
Hvordan skal det forståes ..

Hvis du vil have teksten fra manualen så står det hele sådan her

IMPORTENT — Once all the above operations have been completed accurately, proceed to set the ignition advance:
- at 13° before top dead centre at 7000 rpm
- at 0.7 mm before top dead centre using a comparator
- at 14 mm along the flywheel rim.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mindre VVS opgaver 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgmål til polini evo3 manual og indstilling
  • #2   13. apr 2023 He he .. jeg har måske sagt det op sådan min fejl , nej det er en og samme tekst du ser jeg satte bare hele teksten ind så man selv kunne forstå men hovede spørgsmålet var kun ment på den med - 13° BTDC ved 7000rpm -

Det jeg gerne ville foratå var hvordan kan man måle
    13° Before Top dead center ved “ 7000 RPM “

• #4   14. apr 2023 Det lige netop det sidste du nævnte , som er mit spørgmål , Hvordan man opnår de 13° ved 7000 RPM osv …. Jeg mener italykit når det rammer 7000 RPM så tænder den ved ca 12° men det jo noget den selv klare eller er lavet til at gøre fast , men hvordan dælen polini vil have at ens motor skal indstilles til at tænde ved 13° BTDC når den er på 7000 RPM ved jeg ikke … men det nu også lige gyldig,

Det var bare noget jeg læste på polini hjemmeside i det manual som følger med til det polini evolution 3 cylinderkittet .
    smiley

• #6   14. apr 2023 Tror du det sundt på sådan et italkit … Jeg har ikke selv italkit på min Aerox jeg har
    R-setup på min sorte og røde Aerox med Malossi CDI og så har jeg købt nyt Malossi MHR Team2 tændning til min Aerox med evo3 setup på …

Jeg er bare typen der ikke begynder på noget før jeg er 100% på hvordan det virker og hvordan det kan arbejde sammen for bedst muligt sund effekt

• #8   15. apr 2023 Din malossi team 2 tænding skal stå 1,55mm før top, du skal lukke op og skide i den polini manual det kan du ikke bruge til en skid, du skal bruge de papir der følger din tænding.

1.55mm før top

Map 2 eller 3

Også skal den stå på F

og den skal stå på 0 ved Trimmer off set. og længere er den ikke.

Kommentér på:
Spørgmål til polini evo3 manual og indstilling

Annonce