{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
259 visninger | Oprettet:

sm S
sm S
Tilmeldt:
28. mar 2023
Emner: 6 Svar: 7

Hastighed {{forumTopicSubject}}

Hej
Min søn har en scotoer 30, som kun køre ca 25 km/t. Der er ikke pillet ved den og den har aldrig kørt stærkere. Er det normalt og kan man gøre noget ved det uden at gøre den ulovlig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hastighed
  • #1   28. mar 2023 Det første må da være en god gang service så alt er iorden.

  • #2   28. mar 2023 Du synes ikke at du bør nævne hvilken scooter?
    Mærke, model og årgang.

    Scootere blev populære omkring år 1995-96 og der er kommet over 100 modeller siden da.


  • sm S
    sm S Tilmeldt:
    mar 2023

    Emner: 6 Svar: 7
    #3   28. mar 2023 Jo sorry smiley . Det er en peugeut tweet 30 fra 2021. Den har været til service to gange, hvor det blev nævnt dog uden at det er blevet ændret

  • #4   28. mar 2023 #3
    2 takt eller 4 takt?
    Hvor langt har den kørt?


  • sm S
    sm S Tilmeldt:
    mar 2023

    Emner: 6 Svar: 7
    #5   28. mar 2023 4 takt - ca. 4000 km

  • #6   28. mar 2023 Jeg ville finde ud af om ikke den kører med ring i varioen, og så få en tyndere ring i.

    Den kører længere på literen og larmer og forurener mindre ved topfart og holder længere af det.

    25kmt er mere udbredt end 30km I europa, derfor er det en 25 knallert bare solgt som om den er en 30er.
    Og nogle maskiner kører kun lige 1-2kmt mere end de må kunne højst.

    Dog må en knallert 30 gerne ku køre 40 kmt i danmark, så jeg ville enten købe et sæt med forskellige tykkelser vario ring begrænsere til den, og prøve at ramme lige under de 40 kmt.
    Eller også bare køb en enkelt ring og prøve at slibe den tilpas på en slibesten.

    Den får ikke flere kræfter men den får et liiidt højere højeste gear.

    Mekanikeren må egentlig ikke, men det lyder da sørgeligt de bare siger jaja og så ignorerer dine ønsker.
    Jeg ville nok prøve at undgå det sted fremover, hvis de hverken kan gøre eller sige noget om dét


Kommentér på:
Hastighed

Annonce