{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
202 visninger | Oprettet:

Lasse P
Lasse P
Tilmeldt:
17. mar 2023
Emner: 1

pgo ligero 50 køre dårligt.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er underviser i en skole, hvor vi går og reparere knallertkøreskolens knallerter.

Vi har en Pgo ligero 50, som mister effekten når den bliver varm. Pt har vi skiftet variatoren samt stempen og cylinder. Desuden har vi renset karburatoren. Men det har ikke hjulpet endnu.

Nogle som har nogle gode ideer til hvad vi nu skal prøve at kigge på?

Vh Lasse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pgo ligero 50 køre dårligt..
  • #1   18. mar 2023 Har du prøvet om krumtappen kører let... tænkte om lejerne kunne være så revet at de klemmer når de kører varme. Synes så nok de burde larme hvis det er, men man ved aldrig

  • #2   18. mar 2023 Jeg ville tro dårlig indstillet karbu. Den kører godt når den er kold pga det ekstra benzin fra chokeren, men når den slår fra, så mangler den. Prøv og skrue lidt ind på luftskruen

  • #3   18. mar 2023 Forkert indstillet karburator eller tilstoppede dyser.
    Måske bare tilstoppet luftfilter.


  • #4   18. mar 2023 #2 og #3
    Den blev lavet med ny cylinder osv fordi den kørte dårligt når den blev varm. Fejlen er der så endnu og karburatoren er renset... Det har så ikke hjulpet trådstarter endnu der står med samme fejl stadigvæk.. Så tror jeg ikke der er fejl på indstilling af karburator.


  • #5   18. mar 2023 Han beskriver ikke hvordan den opfører sig når den faktisk er varm. Men jeg tænker den går ud når han giver gas eller bare ikke trækker ordenligt. Og der kunne det godt være for lille dyse. Det kan enda være lidt gammel benzin eller benzin med vand i. Det kan være meget. Men han kan godt skrue luftskruen lidt ind for at se om det hjælper. Det koster ingenting og tager 2 sek. meget nemmere end at tjække lejer osv

  • #6   18. mar 2023 #4
    karburatoren er renset
    Indstillingen af karburatoren

    Det er to vidt forskellige ting.


  • #7   18. mar 2023 Husk også at prøve et frisk tændrør smiley
    Det er af og til der den ligger


Kommentér på:
pgo ligero 50 køre dårligt..

Annonce