{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
173 visninger | Oprettet:

Diode baglygte monteret på min Aerox. {{forumTopicSubject}}

Godaften Scootergalleri.
Jeg har et spørgmål angående hvornår Brugen af Modstand bliver nødvendig …. Baglygten kan ses i linket …
Se linket.
https://kgi.dk/product/12673-2491/yamaha-aerox-50-1999-2003-2t/baglygte-led-komplet-roegfarvet-m-blink.
—————
Spørgsmålet lyder..
Hvornår/ Hvordan ved jeg at det skal bruges en modstand til produktet. Her i mit tilfælde drejer det sig om en Diobaglygte med indbygget blink
—————

Det ikke fordi jeg oplever nogen fejler , blik i begge sider virker og de virker også selv om jeg har bremselyset aktiveret med bremsen osv. blik foran er heller ikke påvirket af dem i bag og ej heller omvendt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diode baglygte monteret på min Aerox.
  • #1   18. mar 2023 Modstand er mest brugt på biler med lygte overvågning så de ikke melder fejl pga det lavere forbrug.

  • #2   18. mar 2023 De fejler sker også På Scooter , men ville gerne vide hvad slags fejl der kunne ske ….
    KGI skriver godt nok at det ikke skal bruges nogen modstand til denne type Diode baglygte, … Men jeg har så også lidt på fornemmelsen at KGI af og til bare skriver noget for at gøre produkter mere interesant …. I mit tilfælde at det så her er en diode baglygte som man ikke behøver købe nogen modstand til osv osv , det gør jo arbejde en smule mere nemt i længden …


Kommentér på:
Diode baglygte monteret på min Aerox.

Annonce