{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Kevin G
Kevin G
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 8

Vga Explora 2018 ingen sug i karb {{forumTopicSubject}}

Jeg har døjet med falsk luft i et stykke tid nu. Men for en lille uge siden stoppede den med at suge overhovedet. Der kommer luft ud af den topspalte i karburator indsugning, noget jeg med sikkerhed ved ikke er godt smiley Jeg har renset karburator, samt købt en ny studs og den sprøjter bare benzin ud af indsugningen. Når jeg prøver at starte med elstart, kan jeg mærke luft sive ind mellem topstykke-afstandstykke(begrænset)-studs. Men o-ringene er helt nye. Der er kompression (9 bar), har målt med 16 mm kompression måler. Sidder sgu lidt og tuder over dårlig vga explora smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift til sommerdæk på Jeep Renegade 375 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Bruser koblet til toilettets vandforsyning 770 kr.
  • Nedtagning af varmepumpe 500 kr.
  • Opsætning af persienner 625 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vga Explora 2018 ingen sug i karb
  • #1   14. mar 2023 nye oringe eller ej, jeg gir altid lidt flydende pakning når jeg samler. det skal være tæt, ellers dur det ikke

• Kevin G
    Kevin G Tilmeldt:
    jan 2023

#2   14. mar 2023 #1 Men hvorfor kommer der så luft ud af den spalte i karburator?

• #3   14. mar 2023 Fordi det ikke er tæt, ellers kommer der ikke luft. Det er derfor jeg supplerer med flydende pakning... Du kan også have noget forkert samlet, det lyder ikke helt rigtigt det du skriver. Når jeg samler er det tæt, og med flydende HELT SIKKERT tæt. der kommet ikke sådan luft ud

• Kevin G
    Kevin G Tilmeldt:
    jan 2023

#4   14. mar 2023 Jeg føler mig dum nu, tror jeg har fundet problemet. Det afstandstykke er en lille bitte smule skæv, lige som en pringles. Men det kan værre at når studsen bliver skruet ned, at når den bliver lige at den så skubber til o-ringen, så den ikke er tæt.

• #5   14. mar 2023 Det behøver du ikke!! (altså og føle dig dum)

Du har bare lært noget nyt ?? Der har vi andre prøvet 1000 gange før smiley

Kommentér på:
Vga Explora 2018 ingen sug i karb

Annonce