{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
196 visninger | Oprettet:

Scooter kan ikke starte {{forumTopicSubject}}

Min Hot 50 kan ikke starte efter 3 måneder hvor jeg ikke har brugt den. Den står udenfor og temperaturen har været nede på -10 grader. Den kan godt gniste og den får benzin. Har også opladet batteriet og prøvet kickstarteren utallige gange. Håber I har nogle forslag til hvad det kunne være:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter kan ikke starte
  • #1   23. feb 2023 Prøv og tøm karbuen for benzin og giv den frisk benzin. Muligvis vand i bundkaret som så går ned til cyllenderen. Og vi ved alle at vand for sig selv kan ikke forbrænde

  • #2   23. feb 2023 jeg ville tage tændrør ud holde en lighter for hullet i cylinder så trykke på kickstarter så vil det antænde alt uforbrændt benzin det vil sige et vush og en flamme kommer ud af hullet så blæse tændrør rent monter der så tage luftfilter af holde hånden for indsugning give fuld gas også trykke på kickstarter uden tænding til du får benzin på fingere også først der sætte tænding på og prøv at starte den


    men hot er super gode til at få vand i tanken


  • #3   28. feb 2023 Det var tilstoppede dyser. Efter jeg rensede dem for skidt, så startede den med det samme:)

Kommentér på:
Scooter kan ikke starte

Annonce