{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Hvordan får man svinghjul af uden aftrækker? {{forumTopicSubject}}

Hej SG
Jeg står og vil rimlig akut have min svinghjul af min stalker og da tsvansen ikk har en svinghjulsaftrækker på lager tæt på mig og ikke gider vente 2 dage på speedline, så skal lortet bare af, jeg skal ikke bruge stator eller svinghjul igen da jeg har fået en malossi team 2 tænding så stator og svinghjul må gerne gå stykker bare ikke min krumtap. Har i nogle metoder til at få det af?
Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan får man svinghjul af uden aftrækker?
  • #1   13. feb 2023 gør du ikke så du må selv lave en og hvis thansen har den på lager et sted så kan du jo få den til nærmeste butik dagen efter

• Marco N
    Marco N Tilmeldt:
    mar 2022

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #2   13. feb 2023 Jeg prøvede det samme. Jeg tog 2 skruetrækkere og satte dem ind hvor skruerne sad. Også var det bare med at flå den fra hindanden. Du skal bruge vanvittigt mange kræfter men hvis du kan få den lidt af så sæt en flad skruetrækker i klemme så den ikke ryger på plads igen. Det kan lade sig gøre men det svært

• #3   13. feb 2023 Jeg har tidliger fjærnet en svinghjul ved at køre ledning igennem hullerne på svinghjulet.
    Så der kørte måske ca 2-3 ledninger på hver side. Så med lidt kræfter kom den af

• #4   13. feb 2023 Du kunne jo bare have bestilt den online til levering dagen efter. Men eneste sikre måde at afmontere svinghjul er med den korrekte aftrækker.

Kommentér på:
Hvordan får man svinghjul af uden aftrækker?

Annonce