{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslæning mm 2.500 kr.
  • 'Vinduespudsning" 1.110 kr.
  • To stikudtag er pludselig uden strøm 500 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine og Akvatur 4-1 anlæg 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal den omdyses?
  • #1   2. dec 2022 nogle gange ja

• #2   2. dec 2022 Har sgu aldrig hørt om skrot 50 modellen. Tror du mener hot 50. Og jo når du fjærner tragten, så skal der måske omdyses. Jeg har ikke oplevet at man behøvede dyse op, men det er wn mulighed

• #3   2. dec 2022 han kalder den bare hvad den bør hede

• #5   2. dec 2022 Hot er en fin maskine og god til det den kostede. Det er ikke en italiener men det er heller ik en vga. Den ligger midt imellem

• #6   2. dec 2022 made in tawain er stadig made in tawian

• #8   2. dec 2022 ja men stadig ikke godt

• #9   2. dec 2022 Pgo er ikke dårligt som sådan. Det er ikke fordi det er det bedste der findes, men det er heller ikke det væreste. Selve knallerten er solid bygget og dejlig nem og arbejde på. Motoren kunne være bedre på tuning siden, men nu handler det hele ikke om tuning. Mener også at det er den eneste knallert som kommer med en rigtig lovlig knæk som faktisk ligner en knæk. Har kun set knæk på andre maskiner som ser mærklig ud eller er tun.

Til de penge pgo kostede nyt, så er det fint.

• #10   3. dec 2022 speedline guide

profilbillede
  • #11   3. dec 2022 Hvis du KUN piller tragten så har jeg aldrig oplevet du skal dyse noget om , men hvis du skifter din udstødning eller evt fjener blindrør eller plumpe og hvad de ellers har været født med gennem tiden , så skal du dyse op med 2 nr men hvis det kun er tragten du piller ved så har jeg nu aldrig oplevet at der skulle pilles ved dysen også ..

Jeg vil nu give V-lad rat i at PGO hot er en fin scooter , jeg tror bare at den kræver at hvis der skal pilles i den så skal du vide hvad du laver , for det er lidt speciel den motor , og jeg tror mange ødelægger den mere når de piller ved den fordi de ikke formår at samle og servicer den ordenligt , Det også derfor mange unge siger det lorte scooter , de glemmer bare at fortælle de ikke selv kan finde ud af lave sådan en scooter selv da den er lidt krævende “ hvis jeg kan sige det sådan “ jeg brugte en Hot50 til at køre Reklamer med som landruter , jeg fik udleveret trailer fra reklame stedet af til en cykel også byggede jeg den på min Hot , så satte jeg noget billig komplet Tunsæt på fra Scooterdele.dk med proma udstødning og 21mm kaburator - 47mm cylinder kitt og min hot kørte sådan i 3år Uden den mindste bøvl det eneste jeg skiftede hver år var koblingen - tændrør - stempelringe - pakninger , … Jeg havde aldrig bøvl.

• #12   3. dec 2022 Hva årgang er din hot?
    Er den fra før 06, så tjek om der er ring ved koblingen, mellem remskiver eller mellem kobling og remskive, det gir en det å top
    bøvlede med at få min big over 60, fjernede så den begrænsning ved remskive, på min var fjederstyr 6mm for langt, nu køre den 78 på gps

• #14   3. dec 2022 fjederstyr samt klokken sku længere ud ja

• #16   3. dec 2022 nemlig så derfor kommer der ny remskive idag, fungere det kommer der OR kit på

• #17   3. dec 2022 Vil lige understrege, det kun er tragt som pilles. Alle de andre begræsninger kommer stadig til at sidde i.

• #19   3. dec 2022 Syntes bare det er træls, den er blevet målt til 29,8 (Kold), og optrækket er ikke noget at prale af.

Ville udskiftning af ruller til 6,5 grams gøre en forskel?

• #21   3. dec 2022 40 km/t ned af bakke.

(Omkring 36 på lige vej)

• #23   3. dec 2022 Jeg forsøger at skifte ruller på et tidspunkt, og så må vi jo se hvad der sker.

Gad gerne kunne følge med mine kammerater.

Kommentér på:
Skal den omdyses?

Annonce