{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
316 visninger | Oprettet:

Indstilling af dyse ved større cylinde {{forumTopicSubject}}

Heey

Jjeg har lige sat min polini sport på, og så fik jeg at vide at når jeg skulle finde en dyse skulle jeg skrue tomgangs skruen helt ind og så 1½ omgang ud..

det har jeg så gjort og sat en dyse i og så skulle den gerne så i tomgang hvis den var rigtig ik? Men den står næsten i tomgang, altså omdrejningerne er lidt højere end ved standart men hvordan skal de være? skal det være en "hurtig tomgang", eller lav tomgang som på standart, eller en ting midt i mellem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indstilling af dyse ved større cylinde
  • #1   23. jun 2005 Hmm.. tror ikk det er en god metode til at finde den rigtige dyse.... du er næsten nød til at forsøge dig frem.... start med at springe 5 nr. af gangen og når så den kører nogenlunde så ka du så gå 1-2 nr. frem/tilbage....bare husk og stille på luftskruen hver gang du har skiftet dyse....

    det er et trælst arbejde, men det er nødvendigt for at få den til at køre ordentligt....


  • #2   23. jun 2005 hvis du har powerfilter og sport cylle på, så prøv evt. og starte med at smide en 20 nr. større dyse i og så 5 op indtil det kører perfekt...

  • #3   23. jun 2005 Man ka ikk sige den nøjagtige størrelse du ska bruge.... det er umuligt... men prøv dig frem....

  • #4   23. jun 2005 Okay, jeg har "lavet" min egen dyse ved at file den lidt op (ja ved det lyder latterligt men det virker sq)... Og den kører også helt fint, men har jo kun haft den oppe på 40 og den lyder heller ikke til at få for meget eller lidt... Så måske skal jeg bare indstille luftskruen nu?

  • #5   23. jun 2005 hmm... ville skifte til nogle dyser du ved hvor store er... er dit sport kørt til?

    hvis det er så sæt en dyse i og gi den fuld spade... når du så finder ud af hva topfarten er, så smid en lidt større i og så se om den kører bedre eller dårligere... ka være det ka ses på topfarten...

    og så til sidst sku du gerne finde frem til den dyse den kører bedst med...


  • #6   23. jun 2005 Nej det er ikke kørt til endnu...

    Hmm okay det må jeg jo gøre så, men tror jeg beholder den her i indtil jeg kan eksperimentere lidt med det


Kommentér på:
Indstilling af dyse ved større cylinde

Annonce