{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af garderobeskab 540 kr.
  • Installation of 3 ceiling lamps 900 kr.
  • Fjernelse af træstubbe i sommerhus 2.650 kr.
  • Montering af enkelte terrassebrædder i betonsokkel 1.500 kr.
  • Opsætning af låge har alt købt som færdigsæt- nedgravning af 2 stolper 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sonic forgaffel.
  • #2   15. nov 2022 Det man normalt vil gøre, er at svejse kronrøret fra en jog, på en sonic gaffelbro.

Mit dilemma er, at jeg har købt en doppler Forgaffel, som jeg troede oprindeligt var købt til sonic, og så bygget om til jog, med den før nævnte metode, men efter at have rodet med det, er det gået op for mig at den i virkeligheden, oprindeligt, var til aerox, hvilket gør at den er bredere, derfor ville jeg se om mine doppler gaffelben, kunne gå i en original sonic gaffelbro, da jeg synes det ser lidt dumt ud, med den brede forgaffel på en jog (space)

• #3   15. nov 2022 Den brede forgaffel, giver også lidt bøvl med speedometer drev og Skive bremsen.
    Ikke noget man ikke ville kunne fabrikere sig ud af, men det bedste ville være en sonic bro tror jeg.

profilbillede
  • #5   16. nov 2022 Det eneste jeg mangler, er egentlig bare diameter på gaffelbenet, for så ved jeg om jeg kan bruge en sonic bro, eller om jeg skal kaste urimeligt mange penge efter min cnc guru :')

Kommentér på:
Sonic forgaffel.

Annonce