{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stempel "Sidder fast/krydspind kan ikke fås ud"
  • #1   7. okt 2022 du skal huske at tage låse ringe ud hahaha

• #2   7. okt 2022 #1

Har jeg skam gjort?

• #3   7. okt 2022 det have jeg forventet det var ment som en joke haha nå men så må du bruge vold skub stempel over til en side og hold den der så tage en umbraco nøgle som passer i hullet så slår du på den med en hammer du skal slå ikke smadre det kan nemt være den heller vil til den ene side i stedet for den anden side

• #4   7. okt 2022 #3

Ja, okay det prøver jeg så.

• #5   7. okt 2022 Jeg gør sådan når krydspinden sidder fast(det hjælper og ha 2.

Den ene sidder på siden modsat af der hvor krydspinden bankes ud og holder imod på stemplet og pejlstangen på krumtappen. Den anden går på den andet side med en flad skruetrækker og en hammer og banker krydspinden ud. Med lidt vold skal den nok komme ud. Skift så stempel/krydspind/låseringe/nåleleje.

• #6   8. okt 2022 Jeg har taget en skånsom tang, og lagt en klud om stemplet på siden hvor krydspinden kommer ud.
    Så har jeg sat en lille top i, ca en 7mm, og grebet om stempel/ top med tangen og så squeeeze.

Så er den kommet ud, helt uden at belaste plejlstangslejerne i krumbassen eller andet

• #7   9. okt 2022 #6

Kan jeg få den igen? på normal dansk som folk der ikke lige kender så meget til det ogs kan forstå? skånsom tang? Hvilken tang? lille top? Det andet forstår jeg men ikke det der. (:

• #8   9. okt 2022 En tang uden tænder, eller uden for skarpe tænder.
    Den er skånsom ved at den undgår at ødelægge stemplet (det er af aluminium så det er meget blødt)

Den stang stemplet sidder fast på er krumtappens plejstang der stikker op nede fra krumtappen.
    Den kan ikke tåle at blive rykket i sideværs.

Det er derfor jeg ville gøre sådan.
    Tage en nænsom tang, lægge en klud om stemplet, og så presse krydspinden igennem uden at ødelægge noget.

De sidder tit ret godt fast de krydspinde smiley

• Jes A
    Jes A Tilmeldt:
    okt 2022

Følger: 13 Emner: 4 Svar: 18
    #9   3. nov 2022 Husk hvis du slør krydspinden ud at på den anden side af stempelt at holde noget så tungt som muligt med et hul i op imod stemplet, så kan du slå mere til uden at der sker noget med lejer og plejlstang osv.

Kommentér på:
Stempel "Sidder fast/krydspind kan ikke fås ud"

Annonce