{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

Help meeeee.. :S {{forumTopicSubject}}

Hey,, jeg har rodet en del tid med min suzuki street magic nu..
Mit problem er at der er slør i baghjulet..
Jeg kan se at takkerne i fælgen ikke går helt i bund på takkerne i akslen..
Det betyder at når jeg spænder mit bagdæk på, så spænder jeg op indtil møtrækken sidder op af takkerne på akslen og mit hjul sidder ikke spændt fast..
Jeg kan ikke finde ud af om det er min aksel der er uorigenal, om det er fælgen, og det er lejerne der er røget,, eller hvad problemet er..

MEN!
hvis der var nogen der ville være så flinke lige hurtigt at tage nogle billeder af deres origenale bagaksel, og også meget gerne skrive mål ned..! eventuelt tegne eller skrive dem på billedet.. så ville jeg blive super glad,, helst så mange afstande som muligt,, fx fra lejerne til starten af takkerne på akslen og hvor langt på akslen der er takker ,, og hvor langt gevindet er..
Det vil give mig utrolig meget hjælp når jeg skal finde ud af hvad filan der er galt med den ellers så dejlige maskine,,!

Pfh. mange tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Help meeeee.. :S
  • #1   21. jun 2005 hmm, sprøv med spændeskiver.. det hjælper altid..

• #2   21. jun 2005 Køre til en forhandler

• #3   21. jun 2005 jeps en spænde skive smiley

• #4   21. jun 2005 og,, nope, kan ikke bare smidde en skive på.. så bliver bagfælgen presset/spændt op imod motorblokken..

• #5   21. jun 2005 Det skal lige siges at min aksel kan bevæge sig 1-1½ mm lodret ud fra motorblokken,, om det så er normalt eller ej? det vil alligevel ikke komme til at løse mit problem,, selvom jeg skifter lejer tror jeg stadig den kommer til at være ondsvag,, man kan se at akslen og fælgen ikke passer sammen,, spørgsmålet er så hvad jeg skal have skiftet..

• #6   21. jun 2005 hmm bare prøv en vinkel sliber den er din ven smiley hehe

• #7   21. jun 2005 Kræn..
    Jeg kan se du er meget seriøs i din tekst.
    MEN din <i>overskrift</i> er <b>noget</b> useriøs...
    Men hvis du eks skriver noget i emnet som handler om det som "Baghjul/aksel på street er sløret?!!" eller sådan...

Men fordi jeg håber du vil være med til at lave siden mere seriøs så vil jeg hjælpe dig da jeg har haft 2 street magicer hvoraf den første havde jeg PRÆCIS samme problem...
    Havde købt den hvor intet var skruet rigtigt sammen..
    Og fik en kasse med hvor der var en bætte med skiver skruer og simmeringe og alt muligt godt han ik ku finde ud af hvor sku være...
    Nå men jeg får renoveret den og sat fint istand og samlet (tjek billederne evt smiley men mit baghjul sidder også og kan gi sig frem og tilbage selvom møtrikken er spændt (mod takkerne) så prøver med skiver der går <i>UDOVER</i> takkerne, og det gir det samme som du siger med at den går imod blokken...
    Så jeg begynder at kigge i min værkstedshåndbog jeg havde købt til dne over baghjulet og ser der skal sidde en afstandskive på tykkelse med en finger inden man sætter hjulet på..
    Den sad ikke på så jeg ledte i kassen med skiver og fandt en i en passende tykkelse som ku gå på akslen og spændte og siden kørte det som en mis smiley

• #8   21. jun 2005 Karsten N .. mange tak!
    Jeg er lidt ny her,, og min første tanke var som overskriften,, skal nok prøve at være mere precis fremover..
    Jeg skal lige vide,, denne skive der sidder bag hjulet,, jeg kan regne ud at den så sidder som afstand imellem bagfælgens bagside og lejerne?
    Kan du huske hvilken dimentioner den havde,, eller kan du studse dig frem til det?
    Om ikke andet må man vel kunne finde noget der ligner i en af pappas gemmere..
    hmm,, mit problem er bare at jeg ikke har været sikker på om man måtte spænde op imod lejerne?
    Forklar, tegn og fortæl.. vil jeg få allermest ud af,, dog tak for det forløbige svar.. ;P

• #9   23. jun 2005 Den minder om den lille runde en der sidder bag varioen faktisk (på en piaggio)
    Men en tyk skive faktisk smiley
    Men spænd nogle skiver bagved.
    Men som sagt ca en finger høj...

• #10   23. jun 2005 sådan den er bestilt,, 101 kr. for sådan en lille satan der.. smiley men mange tak for hjælpen,, kan sove nogelunde trygt igen.. smiley

• #11   24. jun 2005 hehe smiley
    Ja suzuki reservedel er svære at få fat på og dyre når man endelig får fat på dem smiley
    Men Honda er endnu værre smiley
    1000 kr for 1 udst ventil og 1 ventilstyr og 1 paraply og 1 toppakning til min Honda XL200 smiley

Kommentér på:
Help meeeee.. :S

Annonce