{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Dennis T
Dennis T
Følger: 14 Emner: 2 Svar: 7

Yamaha bws blevet langsom {{forumTopicSubject}}

Hej -jeg har en bws som jeg kørte på med udstødningen ikke helt skruet fast på cylinderen i lang tid da jeg ikke kunne komme til at stramme den uden at skulle have motoren af. Den kørte ca. 60 før jeg strammede den -nu efter jeg har strammet den kører den kun ca. 25 og kan næsten ikke gasse op. Er der nogen der ved hvad der kan være sket ?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Låsesmed 1.100 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Hækkeklipning af stor liguster 3.500 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Samling/opsætning af trampolin 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha bws blevet langsom
  • #1   9. sep 2022 din udstødning er nok stoppet eller for lille til den opsætning

• #2   9. sep 2022 jeg gætter mest på den er stoppet når den har været utæt og fået en masse sod. men hvad cylinder og hvilken udstødning?

• Dennis T
    Dennis T Tilmeldt:
    sep 2022

#3   9. sep 2022 @KK jeg ved faktisk ikke hvad udstødning og cylinder men udstødningen er ny. Hvad tror du jeg kan få for den ? Tak for svar smiley -Jeg troede man kunne lægge flere billeder op ad gangen ?

https://prnt.sc/GZONx_kCqg23
    https://prnt.sc/9MEnBoz-8-nv
    https://prnt.sc/nquSudGn_Fh5

profilbillede
  • Dennis T
    Dennis T Tilmeldt:
    sep 2022

#4   9. sep 2022 @brian n, tak for svar, men lige efter jeg havde fået den på var den kun lidt utæt og der kørte den også ca. 60- men ja det kan godt være den er stoppet til -ved i om man bare kan lade den stå og køre i noget tid om det så renser udstødningen ?

• #6   9. sep 2022 hvad skulle det hjælpe ilden brænder jo uden for udstødning

• Dennis T
    Dennis T Tilmeldt:
    sep 2022

#9   10. sep 2022 @Tommy -Nej den blander selv ,-)

• Dennis T
    Dennis T Tilmeldt:
    sep 2022

#11   11. sep 2022 @Tommy, nej har ikke haft rørt ved stempler. Det var efter at jeg strammede udstødningen den begyndte at være langsom. -Ved du om man kan fjerne det yderste af udstødningen og om det er en begrænser ? Mvh

profilbillede
  • #12   11. sep 2022 på den udstødning du har vist et billede af, så plejer der at være en begrænsning i forrøret. hvis du har udstødning i din hånd og kigger ned i hullet som går til cylinderen kan du se svejse klat eller to og røret er formindsket i form af en "tragt".

• Dennis T
    Dennis T Tilmeldt:
    sep 2022

#13   11. sep 2022 @KK ja den er fjernet ,-) Der er en lille samling ved det bagerste hul i udstødningen -ved du om det er en begrænser og kan den fjernes ?

• #14   11. sep 2022 ja så er begrænsningen fjernet
    det er så mange år siden jeg har rodet med den udstødning at jeg er helt i tvivl om jeg skar lidt af det sidste rør af. men det mener jeg at jeg gjorde for så kunne røgen fise hurtigere ud.... men vil ik råde dig til at gøre det før der andre som kan bekræfte om det virker med at skære den af smiley

• Dennis T
    Dennis T Tilmeldt:
    sep 2022

#16   11. sep 2022 @Tommy, ja men det bliver først i weekenden ,-) tak for hjælpen og jeg skal nok få det målt og giver besked

Kommentér på:
Yamaha bws blevet langsom

Annonce