{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vga explora dæk slidt eller ej og hvilke nye
  • #1   16. aug 2022 de er ikke slidt men nok bare gamle hvis det lyse på billede er under gummi så skift dæk NU

• #2   16. aug 2022 Hvordan ved jeg om det er undergummi?

profilbillede
  • #3   16. aug 2022 hvordan ser man om noget er inder noget andet ved der er noget ovenpå i det her tilfælde spørger jeg om det er under gummi og det ser ud ved at se om gummi er ovenpå

• #4   16. aug 2022 De er fine.
    Også til regnvejr og lidt grus eller sne.
    De mere mønstrede helårsdæk giver en lille smule mere greb når det er glat. Men det er stadig glat.
    Du skal have seriøse regnvejr eller vinter dæk hvis de skal stå væsentlig bedre fast når det er glat.

Jeg køber aldrig helårsdæk mere.

Har kvalitets regnvejrs sommerdæk på.
    De kører rigtig godt om vinteren også da der 99% af tiden er ryddet for sne og saltet, så det er enten tørre veje eller våde veje nærmest altid.

Har en offroader med gode dæk på jeg tager hvis det er snestorm. Og så glider man alligevel rundt i sneen og skal være super opmærksom.

Du kører ekstremt lidt i sne.
    Og 80% af tiden er det tørre veje eller kun let fugtigt.
    Vil anbefale nogen bridgestone battlax sc, michelin purepower sc, michelin citygrip
    Ellee lignende kvalitets dæk til dagligdags scooter kørsel.
    Bløde dæk med mønster af et kvalitets mærke, så står du bedst mulig fast 80% af tiden. Fint fast når det regner. Og ikke helt dårligt når det sner.

Har selv kørt en del med bridgestonw battlax som fordæk i sne, og det kører bedre end de irc thansen snegodkendte helårsdæk jeg har prøvet. Holder langt længere. Og står meeeeeget bedre fast på våd og tør asfalt.
    I grus går de ca lige op.
    I sand og sne er der en anelse mere friktion i irc snow helårsdækkene. Eller heidenaus k66 ternede pendant.
    Men det er småtingsafdelingen. Og de holder kvart så langt

Du kan aflæse størrelsen på dækket eller google hvad størrelse dæk de kommer med originalt.

Kan anbefale daekonline, daekleader og lignende dæk webshops når du kigger efter dæk.
    De er ldt svære at bruge. Men de har langt flere dæk og lidt bedre priser

• #5   17. aug 2022 Mange tak for svar! jeg kan ikke umiddelbart finde hverken ridgestone battlax sc, michelin purepower sc eller michelin citygrip i 3.5-10 som min explora bruger, kan det passe?

• #6   17. aug 2022 https://speedline.dk/helaarsdaek-10/helarsdaek-michelin-city-grip-10090-10?gclid=CjwKCAjwo_KXBhAaEiwA2RZ8hKYzVBm9UkieBrWhUpNBeQpKvEw5-jG3oc30GmQtY_Ho7rnSaj9gZxoCL0IQAvD_BwE

Speedline siger at disse, som du også selv nævner vil passe til min scooter selvom der jo står 3.5-10 på mine dæk? Så forvirrer det mig lidt at disse hedder 100/90-10? Vil de stadig passe på mine fælge?

• #7   17. aug 2022 Ja sorry det er fordi der står tommer istedet for mm på nogen dæk.
    3.5 tommer er ca 90mm.

Så ja 100/90-10 vil passe fint på.

Kan ellers se der er ok udvalg i 3.5 dæk også
    https://www.daekonline.dk/search?vehicleTypes=MO&priceCategory=recommended&width=3.50&profile=&constructionType=&size=10&speedRating=

Pirelli angel om metzeler roadtec er også meget fine dæk

• #8   17. aug 2022 Det sku forresten være forskellig størrelse dæk foran og bagpå.
    Bare at du er opmærksom på det og ikke bestiller 2ens ved en fejl smiley

• #9   17. aug 2022 Men vil sige der er ihvertfald 4000km i dine dæk endnu, så medmindre de kører meget dårligt ville jeg bare køre med dem til de er slidt ned.
    Når mønsteret bliver under 3mm dybt er det tid

Kommentér på:
Vga explora dæk slidt eller ej og hvilke nye

Annonce