{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trykfjeder
  • #1   8. aug 2022 Jo stage 6 trykfjederen er fysisk større og gør sådan så remskiverne ikke kan åbne lige så meget op.
    Mange trykfjeder som bliver solgt til pgo passer ikke rigtigt på pgo, da de er lavet til bla. minarelli


  • #2   8. aug 2022 Sjovt nok også det problem jeg havde, remskiver kunne ikke åbne helt

  • #3   8. aug 2022 Der er 5 ting som gør sig gældende, når det kommer til trykfjedre.

    1. Når de er lange, så har de en blød stigning i hårdhed, fra start til slut. ( min teori )

    2. Når de er korte, så er de releativt progressive i ændring af hårdheden. ( min teori )

    3. Den total længde, når de er presset så meget sammen, så ringene rammer hinanden har sindsygt meget at sige, da det kan forhindre remskiverne i at komme helt fra hinanden, hvis ringene rammer hinanden, før remskiverne er helt ude.

    4. Hårdheden, når de er klemt helt sammen, er den der er gældende, da det er den som dine ruller skal kæmpe imod ved topfart, sammen med rillen i remskiverne.

    5. Hårdheden, når fjederen er monteret og den holder i tomgang.
    Det er den hårdhed, som rullerne skal kæmpe imod ved lav fart, sammen med rillerne i remskiverne og det er hårdheden her, som gør om remmen glider eller ej.
    Det er også hårdheden her, som gør om remmen kan bøjes helt ned omkring bøsningen.
    Sidstnævnte er især vigtigt, når man bruger de stive kevler remme.


Kommentér på:
Trykfjeder

Annonce