{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

henning
henning
Tilmeldt:
29. jan 2022
Følgere: 63 Emner: 22 Svar: 78

digital speedometer {{forumTopicSubject}}

hej jeg har et ødelagt digital speedometer å min scooter

det ser sådan ud
http://www.scooter-dele.dk/produkter/el-dele/speedometer-digital-original-p1561000000n.htm

har den samme stik som et tunr digital speedometer?
jeg har lidt svært ved at se det på billederne

https://speedline.dk/pgo-hot50-naked-12-6-eger/instrumenter-1/speedometer-tunr-digitalt-lcd-s-cgn-492395


det kunne være nem vis du kunne set et andet digital speedometer på uden at skifte kabel og alt det der
håber ikke jeg var alt for svær at forstå tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  digital speedometer
  • #1   31. jul 2022 der er jo også om ledninger sidder de samme steder som de ikke gør i det tilfælde her fordi pgo er nogle røve med deres digitale speedometer der har de sat ledninger anderledes i el nettet i forhold til normale pgo men med uoriginale speedometer skal du forvente at du skal lave noget om og tunr har slet ikke noget stik

  • henning
    henning Tilmeldt:
    jan 2022

    Følgere: 63 Emner: 22 Svar: 78
    #2   31. jul 2022 tja okay kunne dog ikke fine et original speedometer af ny til under 2000 kr (ny fundet hos thansen) har du nogen ide til hvad jeg kunne gøre så det bliver lidt billigere? tør ikke vove med at lave om på el nettet vis jeg skal have uoriginal speedometer smiley



  • #3   31. jul 2022 så finder du et brugt de originale koster bare 2000 og selvom TNT lavet et magen til så passer ledninger ikke men det er ikke så svært på din at sætte de ledninger til

  • henning
    henning Tilmeldt:
    jan 2022

    Følgere: 63 Emner: 22 Svar: 78
    #4   31. jul 2022 er der et sted man kan se hvordan man gør det? feks på youtube
    det kunne være perfekt med et link men vis du ikke lige kan komme på noget må jeg jo bøvle med det selv tak får hjælpen uanset hvad

    er mest bange for jeg kan kør tør vis jeg ikke kan se hvor meget benzin jeg har på. er ligeglad med at se farten og diverse andre ting


  • #5   31. jul 2022 nej der følger et el diregram med speedometer også finder du et el diregam over din scooter

Kommentér på:
digital speedometer

Annonce