{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
127 visninger | Oprettet:

Zip pisser olie ud....-hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey, har lige fået en zip men problemet er den fiser ud med olie nede fra bunden af motordækslet..

Kan det passe at olie slangen skal gå ned igennem motordækslet (sidder sådan en plastic ting den skal igennem) også ned til sådan en som bevæger sig når man drejer gas håndtaget?

Eller skal den rigtigt sidde på kaburatoren?
tror i måske den sidder løst?
-tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zip pisser olie ud....-hjælp
  • #1   18. jun 2005 Der går en slange fra olipumpen ned i din oliepumpe nede i blokken ved varioen som bliver trukket af en mini kilerem på krumtappen..
    Under den slange fra olietanken er der en anden slange der går ud igennem den samme gummi tut også og op på kabuen..
    Hvis den er i stykker har jeg en komplet med kilerem og pumpe liggende fra min zip motor da jeg satte den på Garellien som ikke blander selv..
    Den ser meget pæn og ny ud og virker...

• #2   19. jun 2005 ah, virkelig tak for din hjælp, der går ikek nogen slange ind til kaburatoren. så den hælder bare alt olie ud tror jeg nede i blokken. har ikk så meget forstand på zip smiley hehe...

• #3   19. jun 2005 men jeg tjekker den lige, og hvis den er smadret skriver jeg lige i din profil

Kommentér på:
Zip pisser olie ud....-hjælp

Annonce