{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Hvilken udstødning er bedst til lovlig scooter (37-41km/h)? {{forumTopicSubject}}

Jeg har tænkt mig at købe ny udstødning til en 2007 Dr big, og vil gerne spare lidt på pengende og købe en uoriginal udstødning. Lige nu har jeg en JK som er meget rusten og utæt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken udstødning er bedst til lovlig scooter (37-41km/h)?
  • #1   11. jun 2022 Skal den være lovlig, så er det den originale som den eneste som er typegodkendt (og den i thansen). Men hvis du er ligeglad med det, så køb det du syntes ser bedst. Dvs jk,gg, sito osv. Dog ikke knæk(udover pgo knæk udstødningen).

• #2   11. jun 2022 Yasuni z vil du blive glad for det sten sikker

• #3   11. jun 2022 Man kan da ik køre lovligt med en hasuni z. Begrænset er en yasuni z en 45 udstdøning. Så skal han begrænse den ednu mere

• #4   11. jun 2022 Jeg svare kun på det spørgsmål han stiller , eller svare hvad jeg havde valgt hvis jeg var ham ??

• Jacob L
    Jacob L Tilmeldt:
    jan 2022

Følger: 1 Svar: 27
    #5   12. jun 2022 #2
    Den slags udstødning vil politiet stoppe dig med det samme.
    Han vil gerne have en lovlig udstødning. Og hvis ikke det. Så i det mindste en der er så anonym som muligt og det er knæk IKKE!.

• #6   12. jun 2022 #4
    Havde du valgt en Yasuni R, til 37 kmt?

Køb en fra Thansen, men husk at vælge den der passer til din model.
    Så du får en med friskluft indtag, hvis den originale var med det og der sidder det system på din motor.

Husk på at du kan få en bøde for at køre uden friskluft indtag, hvis din årgang er med det fra fabrikken.

• #7   13. jun 2022 Ja det havde jeg da rigtig nok … en Yasuni R vil bliver overkill til en Lovlig motor med 40mm boring ,. Derfor en Yasuni Z …. Den vil passe godt til kits med Borimger på 40mm om det så er std eller sport . Havde det været en sports cylinder på 500cc med 40mm boring så havde jeg sagt god for en Yasuni R

• #8   13. jun 2022 #7
    Så en tun udstødning, frem for en original/godkendt udstødning, til en scooter der skal være lovlig og køre 37 kmt?

Det giver overhovedet ingen mening.

• #9   13. jun 2022 Yasuni Z og så han lader begrænsninger sætte så det super fint… som sagt svære jeg på. Hans spørgsmål , jeg svare ikke igen med flere spørgsmål

• #10   13. jun 2022 #9 en begrænset yasuni z ville virke som en 45 udsødning. det betyder, at hvis han sætter den på hans dr big, så ville motoren køre med alt for mange omdrejninger. især hvis tragten er væk. prøvede og køre lovligt(under 40 kmt) med ubegrænset gg og den kørte bare dårligt. mega mange omdrejninger ved 35 kmt. hele knallerten rystede ad helveds til. min fødder blev ømme af alle de vibrationer.

så kort svar, ja man kan godt køre 30 med en yasuni z, men det er en dårlig ide. du forkorter liver af motoren uden nogle spæciele gode grunde. det er bedst at holde sig til knallert 30 udstødninger. skal han ha knæk på, så er det pgo knæk

• #11   16. jun 2022 #10 smiley

Okey jammen så er den ikke længer kan jeg høre, he he

Kommentér på:
Hvilken udstødning er bedst til lovlig scooter (37-41km/h)?

Annonce