{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.462 visninger | Oprettet:

Hjælp til olie PGO hot 50 {{forumTopicSubject}}

Hey
Jeg er lige blevet færdig med renoveringen af min PGO hot 50, og i sen forbindelse skal den naturligvis prøve at startes.
Jeg havde derfor tænkt mig, at hælde benzin og olie i tanken, i tilfælde af at oliepumpen ikke virker.
Hvad tænker i om det? Og i så fald hvad er blandingsforholdet på benzin og olie ? Den er standard.
Mvh Carl

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til olie PGO hot 50
  • #1   10. maj 2022 Der skal 2% olie i benzinen. Du kan sagtens blande olie i benzinen, men hvis du har olie i beholderen og pumpen virker, så får den for meget olie. Så jeg ville putte en smule benzin i(1 liter) og blander det olie der skal i. Så kan du starte den og pille olie slangen af studsen. Så kan du se, om den drypper olie ud. Gør den det, så virker pumpen. Så kan du tanke på som du plejer

• #2   10. maj 2022 Du ender med at fylde udstødningen op med olie for du aner ikke om oliepumpen virker, før den kører elendigt og 4 takter ret meget.

Tag oliepumpen ud og giv den en tur med en skruemaskine.
    Du kan omregne forholder mellem krumtap og oliepumpe og trykke på skruemaskinen, så det passer med 9.000 rpm.
    Så skal du se om der kommer olie ud.

• #3   13. maj 2022 Tusinde tak for hjæloen

Kommentér på:
Hjælp til olie PGO hot 50

Annonce