{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
274 visninger | Oprettet:

Aprilla sr 50 ditech {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Jeg har denne aprilla sr 50 ditech og kan ikke få lortet til at køre og alt er stortset skiftet undtagen injektion også ville jeg høre om der var nogen der kunne være behjælpelig med nogle gode råd eller måske havde en tester til sådan en eller om der måske var en der har en brugt injektor man kunne prøve da jeg syntes 1200 kr er for mange penge for en ny hvis det så ikke er det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilla sr 50 ditech
  • #1   8. maj 2022 hej velkommen her til sg for det første hvilken årgang er det du har fordi der er 3 forskellige motor og 2 forskellige indsprøjtnings systemer men deres hove fejl er tændrør og membran

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.034
    #2   8. maj 2022 Du har intet at bruge en tester til, spild af penge.

    Indsprøjtningssystemerne er de samme på alle modellerne, det er Orbital der står bag det.


  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.034
    #3   8. maj 2022 Hvis du har monteret uoriginalt cylinder og stempel, så har du fejlen der, det fungerer bare ikke på en Ditech.

    Du skal desuden måle tryk fra benzinpumpe, samt kompressor, hvis ikke de 2 ting er i orden, så starter den heller ikke, den skal desuden også kunne holde trykket, der kan være en utæthed, og altid når du fejlsøger på en Ditech, så brug et helt nyt tændrør, gerne et ZMR7AP.


  • #4   8. maj 2022 factory ditech køre da med andet program på ecu det er samme dysser og har samme ecu men andet program

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.034
    #5   8. maj 2022 #4

    Programmet er det samme, eller stort set, da en Piaggio ikke bruger oil injection som Morini udgaverne gør, men stikket sidder der nu stadigt.

    Gameboy'en kan snakke med begge udgaver, uden problemer.


  • #6   8. maj 2022 ja men startspære og enterface er jo anderledes

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.034
    #7   8. maj 2022 Startspærre sidder i speedometer på en Factory, det har intet med ECU'en at gøre.

    Og ja da en Factory har LCD skærm, har den også udlæsning af fejlkoder den vej, det har de gamle Ditech ikke, kun en lampe der blinker.


  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.034
    #8   8. maj 2022 Brian N, Hvis du ønsker at diskutere mere Ditech så skriver du bare en PB, så vi ikke fylder trådstarters emne op med off topic snak. smiley

    Trådstarter: Meld gerne tilbage med hvad du har skiftet, og med hvilke dele, en Ditech er kritisk når det kommer til reservedele, noget af det skal være originalt.


  • #9   8. maj 2022 det behøves skam ikke jeg skriver bare hvad jeg har oplevet på de 5 jeg har lavet på varenummer var ikke de samme på en factory ditech fra 2012 og en ditech fra 2000 men ja vi er her for at hjælpe trådstarter smiley

Kommentér på:
Aprilla sr 50 ditech

Annonce