{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

Pelle L
Pelle L
Emner: 4 Svar: 11

Er Speedlines værksted godt {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har lige sendt min lækre Kymco Agility på værksted for cirka 2 uger siden fordi den begyndte at lække olie og der er nogle ting der skulle skiftes som jeg ikke selv kan finde ud af. Jeg har sendt den ind til Speedline som har et værksted i Skanderborg der reparere stort set alle knallerter. Er der nogen af jer der har fået fikset jeres knallert ved Speedline der måske vil fortælle mig jeres erfaring med Speedlines værksted og service

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er Speedlines værksted godt
  • #1   2. maj 2022 Speedline har styr på deres ting. Har haft en snapchat ven som har haft scooteren derind for at få den tunet. Det gjorde de og indstillede den også ok. Ikke perfekt, men ok. Men delene blev installeret ordenligt.

• #2   2. maj 2022 Fint værksted. En skam der ikke er flere af den type "knallert og etc" -forhandlere tilbage i dk.
    Men de er fine nok speedline. Ikke mindst deres service så laver de en fejl eller to er det ikke alverden

• Pelle L
    Pelle L Tilmeldt:
    mar 2022

Emner: 4 Svar: 11
    #3   3. maj 2022 Tusind tak for hjælpen, nu er jeg lidt mere rolig og glæder mig til at få min knallert igen

Kommentér på:
Er Speedlines værksted godt

Annonce